op 20-12-2022 05:42 PM
Op 9/12 een tablet besteld met onmiddellijk een bevestiging dat het ging verstuurd worden met in de bijlage het factuur.
Een track and trace was niet toegevoegd waardoor ik na een aantal dagen heb gebeld en WhatsApp gebruikt of het onderweg was.
Blijkbaar beschadigd toegekomen bij het afhaalpunt en teruggestuurd. Ik moest wachten tot het terug in het depot was en dan gaat er een nieuwe opgestuurd worden.
Maandag 19/12 nogmaals gebeld om te vragen of het reeds verstuurd was. Vrijdag blijkbaar toegekomen en er is een herinnering gestuurd.
Vandaag 20/12 heb ik bericht ontvangen dat de tablet terugbetaald gaat worden. Nogmaals gebeld en ik heb van pure frustratie maar neergelegd want aan de klantendienst is nog werk aan.
9/12 een bestelling doorgegeven voor zeker op tijd het geschenk te ontvangen voor Kerst maar het zal een foto van een tablet worden.
op 21-12-2022 12:38 PM
Hi @Vero_13, welkom op de Community!
Om te beginnen mijn excuses voor het ongemak, het is natuurlijk spijtig (en uiteraard ook de bedoeling niet) dat het al met al zo is gelopen en ik hoop dat het de feeststemming verder niet zal belemmeren. Overigens verwacht ik dat via ons servicekanaal is meegedacht over een oplossing en mocht ik misschien ergens mee kunnen helpen, kun je het gerust laten weten. In ieder geval, bedankt voor jouw bericht en een prettige dag gewenst.
Groeten,
Joey
op 22-12-2022 06:35 PM
Van een bedrijf zoals Samsung verwacht je toch een betere dienstverlening.
Het is wat het is, geschenk zal voor later zijn.