01-07-2021 09:46 PM - bewerkt 01-07-2021 09:49 PM
Goedenavond
Op zondag 27 juni 2 tablets besteld welke op voorraad waren volgens de website. Ordernummer NL210627-15151107.
Tablets zouden de volgende dag geleverd worden. Maandag niets ontvangen. Dinsdag gebeld. Het klopte de bestelling stond goed in het systeem maar er was vertraging. De tablets zouden woensdag uiterlijk donderdag geleverd worden.
Vandaag weer niets en ook geen track en trace ontvangen. Klantenservice gebeld en via whatsapp benaderd. Het heeft vertraging en er kan niet worden aangegeven wanneer de tablets wel geleverd worden. Ik verzocht om dan een andere kleur te sturen omdat de kleur mij niets uit maakt en de vakantie waar ik ze voor gekocht heb bijna begint. Helaas dan moest ik eerst de bestelling annuleren en daarna opnieuw bestellen maar dan was de aanbieding niet meer geldig.
Klacht indienen dan. Nee wij hebben geen klachtenafdeling. Dus Samsung gaat dit niet oplossen? Nee Samsung gaat niets oplossen anders dan dat ik kan annuleren en dan een nu duurdere andere kleur bestellen.
Hetzelfde geldt voor de google chrome cast. op 6 juni na aankoop van een S20 de aanvraag ingediend. Tijdens de vraag waar mijn tablets bleven deze ook maar even nagevraagd want ook die is niet ontvangen. Tja dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Dien het maar opnieuw in. Gedaan onder NLD4138106NYCCV.
Je zou verwachten van zo'n groot bedrijf dat de service beter zou zijn. Ik vraag aan samsung om dit alsnog netjes op te lossen of duidelijkheid te geven wanneer ik de tablets kan ontvangen.
Ik hoop iets sneller antwoord te krijgen dan via de chat (4.5 uur wachten) en via de telefoon. Ik ga dat nu ook maar opgeven want sta nu al weer 26 minuten in de wacht.
Met vriendelijke groet, A. Termond
op 06-07-2021 10:05 AM
Goedemorgen @Annemarie2410,
Welkom op de Community.
Goed nieuws! We komen vandaag tussen 13.45 - 15.45 bij je langs.
Betreft de Chromecast, daar heb je een mail over gekregen omdat sommige documenten niet in orde waren. Wat er niet goed was en hoe je dit kunt verhelpen, vind je in de mail die je van ons heb gekregen.
Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag 👍
op 07-07-2021 11:28 AM
Hallo, ik heb precies hetzelfde een galaxy tab a7 64 mb besteld op zondag 27 juni 2021 met ordernummer NL210627-15154287.
Ik zou het de volgende dag bezorgd krijgen, maar tot heden niets. Ik heb zowel via whatsapp als telefonisch contact gehad met de klantenservice. Eerst werd er verteld dat er geen probleem moest zijn, want de tablet was grwoon op voorraad. Na enkele dagen klantenservice gebeld op de status van de bezorging te vragen kregen we te horen dat het niet op voorraad was. Ze konden ook geen datum geven wanneer het in voorraad zou zijn.
op 08-07-2021 03:48 PM
Hi @Fatmagulates,
Ik heb het voor je nagekeken, maar kan je helaas nog geen indicatie geven wanneer je het pakketje kunt verwachten.
De voorraad was inderdaad op, dus het duurt wat langer dan dat je van ons gewend bent.