Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

keyboard van galaxy Tab s4

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2018 02:23 PM)
242 Weergaven
kaidolorenzo
First Poster
Opties

het toetsenbord van de tab s4 is geweldig, maar ik heb er wel wat problemen mee.

zoals wanneer ik een é wil typen. i.p.v dat maakt hij er 'e van. Hetzelfde geldt voor ë en andere tekens.

Of als ik één regel naar beneden wil gaan, kan dat niet met shift + enter. hij slaat dan een regel over.

zal hier misschien nog een update voor komen om dit te fixen? ik zou het dan namelijk erg op prijs stellen.

0 Likes
2 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @kaidolorenzo,

Dat zijn goede suggesties! Wat betreft de accenttekens en dergelijke kun je voor nu wel het on-screen toetsenbord tevoorschijn halen door op de derde knop linksonder te drukken en het zo als nog te doen, maar ik ben het met je eens dat dit gewoon met de cover zelf zou moeten kunnen en hoop inderdaad ook dat dit met een update wordt toegevoegd.

Wat betreft Shift + Enter is dit niet zo zeer het falen van de keyboardcover, maar van de implementatie van de app zelf. In Word van Microsoft Office bijvoorbeeld werkt Shift + Enter niet, maar in Word van Hancom Office weer wel. Ook als ik hier in Samsung Internet bijvoorbeeld op de Community een lijst maakt (bullet points of 1., 2., 3., ...) dan werkt Shift + Enter zoals gewenst. Ik denk dat je hiervoor dus contact kunt opnemen met de ontwikkelaar van de apps waar je dit werkend wilt hebben, aangezien het dus waarschijnlijk met geen enkele keyboard in die apps werkt. Is er toevallig een app van Samsung waar dit niet werkt zoals gewenst?

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@kaidolorenzo heb je de reactie van @KevinW nog gezien? Is het inmiddels opgelost?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes