Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

instellingen tablet galaxy view

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2019 01:45 PM)
425 Weergaven
Jefbernaerts
First Poster
Opties

ik heb mij nu een galaxy view kunnen aanschaffen, maar telkens ik de instellingen, bv nederlands ipv engels , en de tijd van het time-outscherm, wil veranderen, mislukt dit. Na 1m verschijnt er telkens het demofilmpje en komen de fabrieksinstellingen terug.  Hoe kan ik mijn instellingen vastleggen, of gaat dat niet, en ik kan zelf niet naar de fabrieksinstellingen gaan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Okay, dan lijkt het erop alsof dit wordt voorkomen door een app of toepassing. 

Als je de tablet uitschakelt en de volume +, de power en de homeknop ingedrukt houdt, kom je in het factory reset scherm.

Als je hier kiest voor wipe data / factory reset, dan kun je hem resetten. Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @Jefbernaerts,

Resetten doe je zo:

Tik op het scherm Apps op Instellingen → Back-up maken en terugzetten → Fabrieksgegevens herstellen → APPARAAT RESETTEN → ALLES VERWIJDEREN. Voordat u de fabrieksinstellingen van het apparaat herstelt, moet u een back-up van alle belangrijke gegevens op het apparaat maken.

rsz-846676
0 Likes
Jefbernaerts
First Poster
Opties

ik kan 'fabrieksinstellingen herstellen ' niet aanklikken, staat er wel op, maar niet vetgedruktScreenshot1.png

0 Likes
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Okay, dan lijkt het erop alsof dit wordt voorkomen door een app of toepassing. 

Als je de tablet uitschakelt en de volume +, de power en de homeknop ingedrukt houdt, kom je in het factory reset scherm.

Als je hier kiest voor wipe data / factory reset, dan kun je hem resetten. Laat je weten of het is gelukt?

rsz-846676
0 Likes