31-10-2019 01:45 PM - bewerkt 31-10-2019 02:02 PM
ik heb mij nu een galaxy view kunnen aanschaffen, maar telkens ik de instellingen, bv nederlands ipv engels , en de tijd van het time-outscherm, wil veranderen, mislukt dit. Na 1m verschijnt er telkens het demofilmpje en komen de fabrieksinstellingen terug. Hoe kan ik mijn instellingen vastleggen, of gaat dat niet, en ik kan zelf niet naar de fabrieksinstellingen gaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-11-2019 09:30 AM
Okay, dan lijkt het erop alsof dit wordt voorkomen door een app of toepassing.
Als je de tablet uitschakelt en de volume +, de power en de homeknop ingedrukt houdt, kom je in het factory reset scherm.
Als je hier kiest voor wipe data / factory reset, dan kun je hem resetten. Laat je weten of het is gelukt?
op 01-11-2019 02:17 PM
Hi @Jefbernaerts,
Resetten doe je zo:
Tik op het scherm Apps op Instellingen → Back-up maken en terugzetten → Fabrieksgegevens herstellen → APPARAAT RESETTEN → ALLES VERWIJDEREN. Voordat u de fabrieksinstellingen van het apparaat herstelt, moet u een back-up van alle belangrijke gegevens op het apparaat maken.
op 05-11-2019 05:02 PM
ik kan 'fabrieksinstellingen herstellen ' niet aanklikken, staat er wel op, maar niet vetgedrukt
op 06-11-2019 09:30 AM
Okay, dan lijkt het erop alsof dit wordt voorkomen door een app of toepassing.
Als je de tablet uitschakelt en de volume +, de power en de homeknop ingedrukt houdt, kom je in het factory reset scherm.
Als je hier kiest voor wipe data / factory reset, dan kun je hem resetten. Laat je weten of het is gelukt?