Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoofdaansluiting op Galaxy Tab 5E

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2020 02:38 PM)
395 Weergaven
Mcrobma
First Poster
Opties

Is het mogelijk om via een verloopstekker een standaard hoofdtelefoon (oortjes en micro) met ronde jack, erop aan te sluiten? Zodat er toch ongestoord naar muziek of iets dergelijks te luistere.

Mvg.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Mcrobma,

Dat is zeker mogelijk! Wel raad ik je aan een originele verloopkabel van Samsung zelf te gebruiken. De kabel moet namelijk zelf het signaal converteren naar iets bruikbaars voor je tablet; de meeste verloopstukjes geven alleen een signaal door zonder deze om te zetten, maar met de originele kabel van Samsung weet je zeker dat alles werkt zoals je verwacht.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Mcrobma,

Dat is zeker mogelijk! Wel raad ik je aan een originele verloopkabel van Samsung zelf te gebruiken. De kabel moet namelijk zelf het signaal converteren naar iets bruikbaars voor je tablet; de meeste verloopstukjes geven alleen een signaal door zonder deze om te zetten, maar met de originele kabel van Samsung weet je zeker dat alles werkt zoals je verwacht.

kevin-sig
0 Likes
Mcrobma
First Poster
Opties

Dankjewel Kevin!

Kun je een artikelnummer van deze Samsung verloopkabel aangeven en/of hoe ik deze kan bestellen?

B.v.d.

Rob

0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Hey @Mcrobma,

Dan heb je deze nodig: USB-C to Headset Jack Adapter - EE-UC10JUWEGWW

Hier de link, moet je wel even een stukje scrollen voordat je hem in je winkelwagen kunt doen. https://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/all-mobile-accessories/?tablets 

rsz-846676
0 Likes