Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Helderheid Tab A8

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2022 10:20 PM)
1736 Weergaven
ben691
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb onlangs een Tab A8 gekocht ter vervanging van mijn oude Tab A 10.1. Wat me bij A8 opvalt is zijn scherm helderheid. Die is namelijk ook bij de laagste instelling buitengewoon fel en in donker erg belastend voor mijn ogen. Ik vraag me af of ik een toestel met mankement heb en of het zin heeft om het te ruilen. Ter illustratie zal ik 2 fotos uploaden.  Tablet en telefoon op de laagste helderheid. Gefotografeerd in donker en met licht aan. Met donker en licht instelling binnen de applicatie zelf (play store).

IMG_20221006_001640.jpg IMG_20221006_001526.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze app doet zowel het scherm als de knoppen. Net getest op mijn toestel.Screenshot_20221011-205343_Google Play Store.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is gewoon normaal.
Als je naar beneden swiped is er een optie 'extra dimmen'

En als dit niet genoeg is download je ' screen filter' uit de Google Play store 😁
Screenshot_20221011-021523_Accessibility.pngScreenshot_20221011-021508_Samsung Members.pngScreenshot_20221011-021516_Samsung Members.png
JaapN
Navigator
Opties
Ik heb juist het omgekeerde probleem. De helderheid van onze Tab A8 is standaard erg laag. Ik heb gezocht naar de knop "extra dimmen", maar die is bij ons niet aanwezig.
0 Likes
ben691
First Poster
Opties

Bedankt voor uw reactie, maar "extra dimmen" is bij mij niet aanwezig. Een "screen filter" is maar een filter en doet niets aan de helderheid vd backlight, ook al laat het scherm minder fel zijn.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze app doet zowel het scherm als de knoppen. Net getest op mijn toestel.Screenshot_20221011-205343_Google Play Store.png
Marja123
Explorer
Opties
Ik heb het zelfde probleem heel erg donker scherm bij de tablet a8
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Marja123, goedemorgen.

Als je gaat naar Instellingen > Display, kan je de helderheid van het scherm instellen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marja123
Explorer
Opties
Dat klopt maar in liggend scherm is hij goed maar als ik hem draai dan word hij donker en kan ik niks meer zien
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat bedoel je precies met kan ik niks meer zien? Valt het scherm dan uit? Ervaar je dit ook bij andere apps? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marja123
Explorer
Opties
Als ik het spelletje candy crush speel heb ik het niet maar met het spelletje sudoku dan moet ik het scherm draaien en is dan zo donker dat je bijna niks ziet heb het scherm ook al op verschillende manieren gestest maar blijf donker
0 Likes