Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Grote schrammen op tab s6 door keyboardcover?

(Onderwerp aangemaakt op: 23-07-2020 02:49 PM)
299 Weergaven
Nokoko
Student
Opties

Ik heb een paar maanden geleden een tab s6 gekocht omdat het mij een prima toestel leek. Na 8 jaar ipad te gebruiken (en zeer tevreden te zijn met zijn stevigheid) heb ik de sprong gewaagd naar Samsung omdat ik iets anders wilde proberen. Daarbovenop kreeg ik een Keyboardcover cadeau en vond ik

dit een goede deal.

In realiteit gebruik ik hem niet heel veel, maar als in hem gebruik ben ik er blij mij. Tot als ik plots opmerk dat ik twee grote schrammen heb op mijn scherm terwijl ik deze nooit heb laten vallen en ook nooit meeneem in mijn tas. Ik vraag me openlijk af of dit komt door een slecht scherm en/of de keyboardcover.

Dit zal wrs niet onder de garantievoorwaarden vallen, maar ik weiger 200 euro extra uit te geven voor een tab die ik drie maanden geleden kocht voor bijna 700 euro. Ik was in eerste instantie van plan om ook de sprong te wagen naar de s20 smartphone. Maar deze tab heeft mijn goesting in Samsung volledig weggenomen. Dit was mijn laatste Samsung aankoop vrees ik. Zulke dure toestellen, met zo'n beperkte kwaliteit. 

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Nokoko,

Welkom op de Community!

Kun je eens foto's van de schade sturen?

rsz-846676
0 Likes
Nokoko
Student
Opties

Hey Bruce, 

Dit is de schade:

IMG_20200724_182121.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit lijkt eerder op een barst. Kun je er een duidelijkere foto van sturen?

rsz-846676
0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties

Wellicht kun je naar de winkel teruggaan waar je de cover gekocht hebt en dan de schade laten zien?

0 Likes