Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Garantiecheck?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2021 04:05 PM)
2170 Weergaven
Looney72
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung Tab7+ SM-T970 gekocht (2e hands) 
Echt superblij mee, vroeg me alleen af, is er een manier waarop ik kan achterhalen hoe lang er nog garantie op zit?

Groetjes Gerard

6 Antwoorden
Tbouma
First Poster
Opties
Hi Gerard,
De fabrieksgarantie valt te controleren middels de originele (eerste) aankoopfactuur. Deze is vaak niet aanwezig. Hoe dan ook heb je recht op wettelijke garantie, hiervoor is alleen geen vast termijn vastgesteld in Nederland. Bij tweedehands is het volgens mij wel minimaal 1 jaar.
Looney72
Apprentice
Opties
Dankjewel voor uw reactie.
Die gene waar ik hem van overgenomen had helaas de orginele factuur niet meer.
Normaal kun je zoiets checken via je serienummer, vroeg me af of dat samsung ook was.
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Looney72,

Fabrieksgarantie zal enkel geldig zijn vanaf de aankoopdatum met de aankoopbon. Wij kunnen wel achterhalen wat de productiedatum is, maar als fabrikant zijnde weten wij niet wanneer het product verkocht is. Wij kunnen echter geen garantie geven dat dit voldoende zal zijn voor reparatie onder garantie, de aankoopbon is namelijk leidend.

Wat @Tbouma zegt over wettelijke garantie klopt, hier loop je dan helaas wel tegen dezelfde deur aan want ook dan heb je de aankoopbon nodig omdat wettelijke garantie via de verkoper loopt.

Is er iets aan de hand met de Tab S7+ of vraag je het uit voorzorg?

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
Looney72
Apprentice
Opties
@Tessa; uit voorzorg, de tablet werkt verder 100%.
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Gelukkig maar! Hopelijk zal het niet nodig zijn 🙏

Veel plezier met jouw Tab S7+!

rsz-846676\
Looney72
Apprentice
Opties
Dat hoop ik ook.....😉