op 12-07-2019 11:03 PM
dit is mogelijk een gecompliceerd probleem , maar ik zal het proberen te verwoorden:
Ik heb een Tablet E met een SD kaart van 120 GB ( beschikbaar 36 GB) en een intern geheugen van 8 GB ( beschikbaar 768 MB)
DE Galerij app heb ik land geleden verwijderd en ik kan het niet terugvinden op "verwijderde apps, Als ik de app probeer te downloaden krijg ik error code 910.
Dit kan een geheugen tekort zijn en daar zit de kneep.
De foto's staan op de SD kaart ( daar staan ook andere zaken op Videoos etc,) maar de foto's staan ook op de Tablet zelf.
Ik heb dit gecontroleerd door de tablet uit te zetten de SD kaart te verwijderen en met de "Foto's"app kan ik de foto's zien. als ik zonder de SD kaart kijk onder instellingen, opslag , zie ik dus dat ik 8 GB capaciteit heb en 768 MB beschikbaar. onder de verschillende apps is de opslag minimaal , maar de foto's zijn niet te zien.
Ik kan ze niet verwijderen wantan Google apps heeft geen "toegangsrechten om items op de SD kaart te verwijderen "'
( deze boodschap krijg ik met en zonder SD kaart).
Ik heb waarschijnlijk ruimte nodig (error code 910 ? ) om Gallerij opnieuw te installeren, maar die kan ik niet creeren want ik kan de foto's niet verwijderen ( die ook op de SD kaart staan ).
De tablet met de PC verbinden heeft ook geen zin want daar kan ik de foto's ook niet zien en dus niet verwijderen
Ik zou de tablet terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen aar dat is het laatste wat ik wil
Kan iemand hiermee helpen?
bedankt alvast
ton touw