Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab9a+ 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 10:50 AM)
200 Weergaven
Petrol1
First Poster
Opties

Ik heb zopas de tablet Galaxy Tab9a+ 5G aangeschaft en heb problemen met de Wifi verbinding. De Wifi valt steeds aan en uit. Met mijn andere toestellen (gsm, laptop,....) heb ik dit probleem niet. Ligt dit aan mijn tablet. Wat kan ik doen?

Is het gebruik van een SIMkaart voor 5G aangewezen. Hoe lost ik het probleem op?

Moet ik de tablet terugsturen naar leverancier nu deze nog in garantie is?

Kan u mij helpen?

0 Likes
2 Antwoorden
ayrtonvh
Voyager
Opties
Beste,

Je kan via de members app een diagnose starten voor je wifi probleem en eventueel een fouten rapport doorsturen dat ze eens kunnen zien wat je probleem zou kunnen zijn. Wat eventueel ook kan is je netwerk instellingen even resetten in het toestel zelf moest dit niet helpen kan je altijd beroep doen op je 2 jaar fabrieksgarantie je kan altijd terrecht bij de winkel van waar de tablet komt of bij een samsung repair center die kunnen daar nakijken wat er aan de hand is en testen doen om te zien wat er juist is.

Mvg Ayrton
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Petrol1,

Bedankt voor jouw bericht en gefelciteerd met jouw Tab9a+ 5G! Is het gelukt om de fout rapport in te dienen? Ervaar je trouwens dit op 2.4ghz,  Wi-Fi 5 en/of op Wi-Fi 6?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes