Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab S3 scherm vol gekleurde pixels

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2020 09:53 AM)
746 Weergaven
RonaldV
First Poster
Opties

Het scherm van mijn Tab S3 doet raar. Vanochtend nog gewoon gebruikt maar nu licht het scherm wel op maar zijn er alleen maar gekleurde pixels te zien. Ik heb al de reset ( power + volume ) geprobeerd, dat doet ie wel, maar geen verandering. Is er misschien iets in de aansturing van het scherm kapot gegaan ? Is dit een bekend euvel ?

0 Likes
7 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Ronald,

Dat klinkt niet best... Kun je misschien een foto plaatsen van het scherm? Dan hebben we er een beter beeld bij en kunnen we je beter adviseren.

kevin-sig
RonaldV
First Poster
Opties

IMG_2467[1].JPG

Het probleem is nog groter geworden, alleen na een reset wil het scherm nog iets doen. Nadat de tablet is opgestart, reageert het scherm helemaal niet meer op de power of home toets.

De foto is genomen na de reset, tijdens het booten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ziet er naar uit dat de tablet 1 of meer kapotte onderdelen heeft, ik kan je niet met zekerheid vertellen welke op dit moment.

Reparatie is denk ik de logische volgende stap.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RonaldV
First Poster
Opties

Inmiddels reageert de tablet weer op toetsen, maar ik krijg nog steeds hetzelfde scherm met pixels.

Ik weet nog niet of ik het laat repareren of een nieuwe koop. Wat zou een goede vervanger voor de s3 zijn  ?

Is er trouwens een mogelijkheid om de tablet alleen met de toetsen uit te schakelen ? Na de reset moet je een pincode invoeren, misschien dat het wat anders maakt. Of moet ik wachten tot de batterij het opgeeft ?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Jammer dat het nog niet naar behoren werkt. Je kunt bijvoorbeeld eens naar de nieuwe tab S7 kijken.

Dit is de nieuwe meest geavanceerde Galaxy Tab! Snel en soepel werken en spelen met een 120 Hz Display, uitgerust met onze krachtigste chipset tot nu toe 😉

Lees hier meer: https://bit.ly/2DmwYIG

rsz-846676
0 Likes
RonaldV
First Poster
Opties

Ik heb inmiddels de s7 een paar dagen in huis en ik ben er erg tevreden over. Wat een verschil met de s3.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Gaaf! Is zeker een mooie en vooral krachtige tablet. Wellicht binnenkort ook maar eens toevoegen aan mijn arsenaal 😉

Hoe vind je het nieuwe 120Hz scherm? 

rsz-846676
0 Likes