Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy TAB a9+ multi touch issues

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2023 07:29 PM)
3779 Weergaven
fransz
Explorer
Opties
Wanneer er een app opgestart wordt waarbij multi touch wordt gevraagd reageerd het scherm niet meer goed.

Ik heb deze tablet 2 keer aangeschaft en bij beide is dit euvel of er nu wel of geen screenprotector op zit, zie de clip op youtube:https://youtu.be/lfidWAdMI_E

?feature=shared

Is dit bekend en/of is hier een fix voor?
Gezien het bij beide tablets zo is verwacht ik met een swap geen oplossing.

Geprobeerd:
- screenprotector verwijderd
- veilig modus en alles afgesloten
- fabrieksinstellingen teruggezet
- samsung talkback staat uit
Spring naar oplossing
40 Antwoorden
fransz
Explorer
Opties
Hi ajay, dat gaat me niet lukken gezien de afstand.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik het apparaat retour krijg? Dan bewijs ik nogmaals dat dit apparaat niet functioneert en dan neem ik per email contact op voor de vervolg stappen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo fransz,

Heb je jouw bestelnummer voor mij? Ik controleer dan de mogelijkheden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
fransz
Explorer
Opties

Deze gegevens? 

Serienummer: 
XXXXXXXX

Reparatienummer: 
iRMADRSA18381089 

Samsung reparatienummer: 
4276334704

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie fransz,

Ik bedoel het nummer dat je kreeg toen je het had gekocht. Of je kan via een privé-bericht jouw aankoopbewijs sturen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
fransz
Explorer
Opties

Beste,

ik heb u een prive bericht gestuurd met de facturen waarin ik in totaal 3 tablets heb aangeschaft afgelopen December. De tablet die nog steeds bij dynafix ligt zit hier ook tussen.

ik dacht dat u eerst informatie omtrent dynafix bedoelde. mijn excuses voor de verwarring.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo fransz,

Bedankt voor de link. Ik zie dat de factuur op de naam staat van waarschijnlijk jouw inkoopkanaal/distributeur. De koopovereenkomst loopt dan via hun en jou. Het is dan de beste om met de betreffende afdeling van de distributeur te overleggen wat mogelijk voor je is. 

Via Samsung loopt namelijk nog de reparatierecht maar meestal de partij waarmee je de koopovereenkomst mee hebt hebben binnen hun voorwaarden meer mogelijkheden direct. Laat weten of je eruit komt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
fransz
Explorer
Opties

Beste,

Helaas zonder product kan ik niks. ik zou graag willen dat Samsung er voor zorgt dat ik mijn tablet terug krijg (dan maar ongerepareerd) dan toon ik aan dat hij defect is en bepalen vanaf daar de volgende stappen.
Ik heb op advies van jullie met mijn klachten ook de tablet voor een 2de keer opgestuurd waardoor dynafix mijn product nu gijzelt.

ik vind (niet u maar samsung) dat mag oplossen en zou de tablet zo spoedig mogelijk terug willen. Met de tablet in mijn bezit heb ik meer opties (via de distributeurs contactpersoon, via rechtsbijstand of opnieuw via dynafix).

kunt u dat in gang zetten ?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo fransz,

Ik heb een interne ticket voor jou aangemaakt hierover. De interne afdeling neemt binnenkort contact met jou op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
fransz
Explorer
Opties
Beste,

Ik heb vanuit de distributie het antwoord als ik deze inlever ze hem willen omruilen en het zelf oplossen met samsung.

Kunt u ervoor zorgen dat deze dan gewoon terug komt?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het doorgeven fransz,

Ik heb jouw bericht intern doorgegeven. De intern afdeling neemt nog contact met jou op en ze gaan kijken of ze dat voor jou kunnen regelen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes