Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab A8 Wi-Fi Bugs

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2022 12:18 PM)
609 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Hallo, Ik heb een aantal bugs ondervonden bij de Galaxy Tab A8 Wi-Fi.

1. De zoek functie in instellingen werkt niet. Bij een zoek opdracht blijft het maar doorzoeken zonder resultaten.
  2. De recent gebruikte apps functie laat apps buiten het scherm zien ook al wordt het scherm niet volledig ervoor gebruikt.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor bugs moet je een Foutrapport aanmaken via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Alleen de ontwikkelaars kunnen bugs oplossen, en er zitten geen ontwikkelaars op het forum. Dus graag een Foutrapport inzenden en dan wachten op een toekomstige update die het hopelijk oplost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat je met punt 2 bedoeld snap ik niet helemaal. 

Heb je de tab al eens opnieuw opgestart en is alles up to date?

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Dag Mootjee,

Ja, mijn tablet (Galaxy Tab A8 Wi-fi) is up to date en ik heb al proberen opnieuw te starten, Ik heb meerdere woorden geprobeerd, maar het blijft zoeken zonder resultaat. Ik heb de tablet zelfs opnieuw geinstallerd en daar kwam het probleem voor en ik gebruik ook geheugenkaart.

Punt 2 is wanneer je wilt zien welke apps je recent hebt gebruikt.

Je klikt dan op de 3 streepjes icoon onderaan je tablet en je krijgt alle recent apps the zien. Wat er bij mij dus gebeurt is dat hij apps net buiten het scherm laat zien, dus je ziet alleen de rand van de app. Dit gebeurt soms, als ik het zie zal ik er een screenshot van maken.

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor bugs moet je een Foutrapport aanmaken via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Alleen de ontwikkelaars kunnen bugs oplossen, en er zitten geen ontwikkelaars op het forum. Dus graag een Foutrapport inzenden en dan wachten op een toekomstige update die het hopelijk oplost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick