Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab A SM-T585

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2019 01:06 PM)
652 Weergaven
LutgartForcevi
First Poster
Opties

Als ik een ander geluid wil instellen voor meldingen o.a.  krijg ik volgende melding op mijn scherm : het proces Android.process.media is gestopt. En het scherm sluit zich dan. 

Ik heb via Google wat opgezocht naar oplossingen maar zonder resultaat. Kan iemand mij verder helpen aub? 

0 Likes
12 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hey Lutgart! Op welke manier probeer je dit precies te doen?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
LutgartForcevi
First Poster
Opties

alvast bedankt voor uw hulp. Ik ga naar instellingen. Dan naar geluiden en trillen. En dan probeer ik bij meldingsgeluiden en ook beltoon een ander geluid in te stellen.  Maar dan komt die melding dat het Android process media is gestopt. En het venster sluit zich.  Bij mijn Samsung smartphone is dat niet. 

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Gebruik je wel een simkaart in je tablet?

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
LutgartForcevi
First Poster
Opties
Jawel. Ik heb een apart gsm nummer voor dit toestel
0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Hmm, als je wilt kan ik een mee-kijkafspraak voor je inplannen. Mijn collega belt je dan en kijkt met je mee in de tablet. Zou je dat willen? ^Nadia

---------
Signature-Note10
0 Likes
LutgartForcevi
First Poster
Opties

Nadia. Dat zou ik ten zeerste op prijs stellen.  Laat maar weten wanneer. 

0 Likes
NadiaS
Supervisor
Opties

Gaan we doen! Kun je mij jouw naam, telefoonnummer en e-mailadres toesturen in een privébericht?

---------
Signature-Note10
0 Likes
apollo008
Navigator
Opties
heb je soms een sd kaart in de tablet? is maar idee maar iemand anders had dit en op die sd kaart stond een corrupte bestand...
0 Likes
LutgartForcevi
First Poster
Opties

Beste Nadia. Dinsdag vertelde je mij dat ik jou zelf moest bellen voor een afspraak . Op zich geen probleem voor mij vandaag. Maar u zei me dat een collega mij zou bellen voor een kijkafspraak als ik dat zou willen.  Voor mij gelijk hoor.iemand vroeg mij op het forum of ik een sd kaart in mijn tablet had. Omdat daar een corrupt bestand zou kunnen opstaan.  Weet ik veel. 

0 Likes