Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Filter blauw licht

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 05:41 PM)
1292 Weergaven
GertjanWoudenberg
First Poster
Opties
Sinds kort heb ik een Samsung Tab S6 tablet. Deze schakelt soms spontaan de optie "filter blauw licht in". Heeft iemand enig idee waarom hij dit doet en hoe ik dit kan uitschakelen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @GertjanWoudenberg,

Welkom op de Community!

Kijk eens bij:

Een routine uitschakelen

1. Trek het meldingspaneel naar beneden en schuif het naar links.
  2. Druk op "Bixby-routines" onder het pictogram.
  3. Tik op "Details".
  4. Selecteer het tabblad "Mijn routines".
  5. Verschuif de schakelaar om de routines die je wilt deactiveren te deactiveren.

Als de routine al loopt, kan je deze tijdelijk uitschakelen door de onderstaande stappen te volgen:

1. De routine verschijnt in het meldingspaneel. Trek het meldingspaneel naar beneden en breid de kennisgeving uit.
  2. Tik op "Stoppen".

Anders van boven naar beneden vegen op je toestel en bij de Quick Settings je vinger ingedrukt houden op filter blauw licht, hier kun je uitschakelen dat het filter automatisch wordt ingeschakeld 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Hi @GertjanWoudenberg,

Welkom op de Community!

Kijk eens bij:

Een routine uitschakelen

1. Trek het meldingspaneel naar beneden en schuif het naar links.
  2. Druk op "Bixby-routines" onder het pictogram.
  3. Tik op "Details".
  4. Selecteer het tabblad "Mijn routines".
  5. Verschuif de schakelaar om de routines die je wilt deactiveren te deactiveren.

Als de routine al loopt, kan je deze tijdelijk uitschakelen door de onderstaande stappen te volgen:

1. De routine verschijnt in het meldingspaneel. Trek het meldingspaneel naar beneden en breid de kennisgeving uit.
  2. Tik op "Stoppen".

Anders van boven naar beneden vegen op je toestel en bij de Quick Settings je vinger ingedrukt houden op filter blauw licht, hier kun je uitschakelen dat het filter automatisch wordt ingeschakeld 👍

rsz-846676
0 Likes