Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

E-sim

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
206 Weergaven
Tjoepie
Apprentice
Opties
Kan iemand bedenken waarom er op de tablets (nog) geen e-sim zit?
0 Likes
4 Antwoorden
Kees59
Big Cheese
Opties
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @Tjoepie ,

Volgens ChatGPT : 

• Samsung Galaxy Tab S11 — De 2025-flagship tablet. De “Cellular” variant ondersteunt nano-SIM én eSIM. Wikipedia+1

• Samsung Galaxy Tab S11 Ultra — Premium model, eveneens beschikbaar met eSIM (net als de rest van de S-serie in 2025). Wikipedia+1

• Samsung Galaxy Tab S9 — Een eerder model uit de S-lijn; bij de 5G / LTE-versie is eSIM ondersteund. 

• Samsung Galaxy Tab A9 LTE — Betaalbaarder model; volgens bepaalde bronnen ondersteunt de tablet eSIM, maar dit is sterk afhankelijk van regio en specifieke modelversie.

• Samsung Galaxy Tab Active5 — Voor wie een robuuste, zakelijk/gebruik-voor-buiten tablet wil: deze “Active” tablet wordt in lijsten genoemd bij devices met mogelijke eSIM-ondersteuning.

Ik kon het op de website van Samsung ook niet vinden. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Tjoepie
Apprentice
Opties
Dank je, mijn bericht was onduidelijk, ik bedoelde de A lijn, daar zit zover ik weet geen esim op.

Vroeger kocht ik het duurste S model, maar gezien ik alleen wat surf en Youtube op mijn tablet vind ik een S overdreven voor mij.

Daarom zou ik graag esim op de A lijn zien. Op de A11 zit volgens mij geen esim in Nederland.

Esim lijkt mij voor de producent ook goedkoper dan een fysieke sim, daarom begrijp ik het niet.
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

De Samsung Tab A11+ heeft een esim. 

0 Likes