Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

crash Samsung apps

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2021 10:30 PM)
1252 Weergaven
Rubb41
Student
Opties
Sinds vanmorgen crashen bijna alle apps op mijn Samsung tablet. Alle updates zijn geinstalleerd , alle beveiliging  is op orde. What the peep is going on ?
9 Antwoorden
LindaAben1979
Explorer
Opties
Dit komt door de laatste update. Deze kun je deinstalleren in Instellingen - Apps Android System Webview Updates Verwijderen
0 Likes
Island078
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde met een aantal apps op mijn S10 sinds deze avond. Daarvoor werkten ze naar behoren. Welke update bedoel je Linda? Want ik heb de afgelopen dagen bij mijn weten geen update gehad?
0 Likes
LindaAben1979
Explorer
Opties
Op mijn telefoon staat automatisch updaten aan. Vandaag was er een update, heel veel telefoons met apps die gecrasht zijn op dit forum. Ik heb die update verwijderd. Inmiddels staat er als laatste update 7 maart, dit was eerst 23 maart 2021.
0 Likes
LindaAben1979
Explorer
Opties
Je kan ook bij apparaat onderhoud je telefoon optimaliseren daardoor deed 1 van mijn 2 samsung a70 telefoons het weer.
0 Likes
Rubb41
Student
Opties
wat helpt is ; ga naar Google play store, klik op 3 liggende lijntjes links boven in, kies mijn apps en games, update alles. Start opnieuw op, daarna werkte het bij mij weer .
0 Likes
LindaAben1979
Explorer
Opties
Ik ga nu ok deze updates installeren op mij A70 en thuis ook op mijn moeders A70. Hopelijk dan geen problemen meer bii toekomstige updates.
0 Likes
DvzB
First Poster
Opties
Heb alles wat hierboven staat geprobeerd maar sommige apps worden niet geopend
0 Likes
LindaAben1979
Explorer
Opties
Heb je ook al geprobeerd om de apps te verwijderen en opnieuw te installeren?
0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Probeer anders het volgende:

Onlangs is er door Google een update uitgerold voor de Android System WebView applicatie.

De update veroorzaakt het vastlopen van verschillende apps.

Samsung is hiervan op de hoogte. Google heeft vanmorgen een nieuwe update uitgerold die het probleem moet verhelpen (versie 89.0.4389.105).

Je dient de Android System WebView app te updaten. Volg deze stappen:

Instellingen > Apps > Android System WebView > App gegevens in winkel > Update

Herstart hierna jouw toestel.

Hiermee update je de applicatie direct vanuit de appstore.

----------------------------

UPDATE 13:00

Als je Android System Webview niet tussen je apps ziet staan, ga dan naar:

Instellingen > Apps > Chrome > App-gegevens in winkel > Update

Herstart hierna jouw toestel.

----------------------------

UPDATE 13:30

Wanneer de bovenstaande stappen niet werken, verwijder dan de laatste updates van deze applicaties. Volg hiervoor deze stappen:

Instellingen > Apps > Android System WebView OF Chrome > Drie puntjes (opties) > Updates verwijderen

rsz-846676
0 Likes