Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Colors in googls apps

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2023 12:18 PM)
377 Weergaven
Bram B
Pathfinder
Opties
I have a samsung tablet with oneui 4.1/Android 12. When I use google apps on my tablet like google agenda translate or gmail the colors look completely different than on the computer or my phone I don't have a samsung phone (yet). But the colors are less bright and deviate from the original color. Is there a reason for this and even better a setting to get it normal?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je vergelijkt 2 totaal verschillende apparaten met elkaar dus het is logisch dat het er anders uitziet. Ik zie verder ook niks verkeerd. Je kunt via instellingen > Display wel de kleuren een beetje aanpassen.

1677328482609.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik zie dat je al eerder in het Nederlands hebt gepost dus we kunnen gewoon in het Nederlands verdergaan.

Welke tablet heb je?
Heb je al gekeken bij instellingen > Display > Scherm modus?
Bram B
Pathfinder
Opties
Ik heb het in het Engels gedaan zodat er misschien meer reactie op komt.
Maar ik heb de samsung Tab A7 2020. Ik zien geen schermmodus. Als je donkere stand bedoeld is het minder opvallend.
0 Likes
Bram B
Pathfinder
Opties
Hier kun je het verschil wel zien met agenda IMG_20230225_130737_1000000206_1677326935.jpgScreenshot_20230225-125920_Calendar.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je vergelijkt 2 totaal verschillende apparaten met elkaar dus het is logisch dat het er anders uitziet. Ik zie verder ook niks verkeerd. Je kunt via instellingen > Display wel de kleuren een beetje aanpassen.

1677328482609.jpg
Bram B
Pathfinder
Opties
Een kleine beetje verschil zou kunnen maar ik vind dit verschil wel erg veel. Op mijn telefoon ipad en een computer is het allemaal ongeveer het zelfde en mijn tablet wijkt af. In andere apps is dat niet zo youtube heeft ook normale kleuren. De instelling scherm modus heb ik niet. Zal wel alleen zijn voor mobiel.Screenshot_20230225-134537_Settings Suggestions.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Staat er misschien een blauw licht filter aan? Of de modus comfortabel scherm voor uw ogen?
Bram B
Pathfinder
Opties
Nee staat niks aan en als dat wel aan zou staan zou dat effect hebben op alles
0 Likes
Bram B
Pathfinder
Opties
Als ik het kleurenpalet verander onder achtergrond en stijl dan veranderen de kleuren in de google agenda mee.
0 Likes