Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback actie galaxy tab A 2018

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2019 07:06 PM)
457 Weergaven
Rob0860
Pathfinder
Opties

Een paar weken geleden heb ik bij een deelnemend verkooppunt een galaxy tab A kids mode editie aangeschaft, waarbij duidelijk vermeld stond dat er een cashbackactie van €50 euro kon aangevraagd worden op het toestel. NP €279 - de cashback €229. 

Na de aanvraag blijkt nu dat deze tablet niet in aanmerking komt voor de cashback omdat het de kids mode editie betreft. Wat erop neerkomt dat het eigenlijk dezelfde tablet is dan de "gewone"maar enkel geschikt voor kinderen en een siliconehoes maar met een niet geldige ean code en dezelfde aankoopprijs heeft als de deelnemende tab a. 

Wat mij tegen de borst stoot is dat de actie duidelijk vermeld staat bij elke deelnemende winkel waar deze tablet te koop is. 

Heeft er iemand op dit forum hetzelfde probleem en kan er iets tegen gedaan worden? 

Alvadst bedankt.  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rob0860
Pathfinder
Opties

Nou eindelijk hoor bijna 3 maanden na aanschaf, zou 6 weken zijn, heb ik eindelijk me 100 euro terug. Bij de volgende cashback, laat ik eerst de verkoper het bedrag maar in mindering brengen, als ik het dan heb ontvangen stort ik het wel terug

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Wees blij dat je geld terug krijgt? Krijg je dat bij alle andere merken?? Het gaat hier niet om 10 mensen ofzo he...
En over je TV apps, nogmaals het is aan de APP ontwikkelaars om deze te maken en uit te brengen voor meerdere modellen! Hier kan Samsung NIKS aan doen. Samsung ontwikkeld deze apps niet!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rob0860
Pathfinder
Opties

Wees blij? Kom nou toch, de tab 4 is toch feitelijk veel duur.

Heb ik toch niets mee van doen dat het niet om 10 mensen gaat, je moet gewoon je zaakjes op orde hebben als je zo'n actie organiseert, hoe moeilijk kan het zijn als je alles heb gecontroleerd, kwestie van overmaken en klaar.

Geen excuus meneer, boter bij de vis

Over de apps, dan dient Samsung dit beter te organiseren, als je de sociale media een beetje volgt en dit forum, kan je lezen dat als het om updates gaat, of het nu om apps of softwaren gaat, Samsung meestal achter de feiten aanloopt.

Je gedachte zijn een beetje kort door de bocht

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik denk eerder die van jou. Want als jij even goed leest dan zie je dat juist Samsung het de laatste jaren beter voor elkaar heeft dan de rest! En ze hebben niet voor niks de rechtzaak tegen Consumentenbond gewonnen! Dus ik denk dat jij achter de feiten aanloopt... Apps ontwikkeld door iemand anders dan Samsung zijn altijd de verantwoordelijkheid van de ontwikkelaars! Denk eens na, stel jij bent ontwikkelaar van een app die werkt op bijvoorbeeld android 5. Er komt een update van een toestel naar Android 6, maar jij bent te lui om de app verder te ontwikkelen en geschikt te maken voor Android 6. Wie zijn schuld is het dan? Die van jou dus! Samsung update de tv's tot enige tijd om er voor te zorgen dat alles soepel blijft werken en eventueel verbeterd word. Dat de ontwikkelaars hier moeite mee hebben is echt niet het probleem van Samsung, dit probleem geldt namelijk ook voor andere tv merken!

En tablet te duur? Tja dat is een mening alles is tegenwoordig veel te duur maar wat doen we eraan he? We blijven het toch allemaal kopen en zo blijven ze het steeds maar weer doen.. Ze sturen netjes een mail dat het wat langer gaat duren nou prima toch? Als het allemaal zo makkelijk ging als jij denkt dan hadden ze dat vast en zeker gedaan..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rob0860
Pathfinder
Opties

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb altijd geleerd, boter bij de vis, voor zover je dit niet begrijp anders vertaald kopen en betalen. Dat doe ik dus ook netjes, als je dan consumenten stimuleerd om iets te kopen in de vorm van een cashback actie, dan dien je de afspraken die je maakt en die ook worden vermeld bij de aanschaf na te komen. Als je nou 6 weken nadat de documenten zijn goedgekeurd er nog niet voor kan zorgen dat het geld is overgemaakt, ben je als bedrijf wel heel slecht bezig, en ***** er nu niet omheen dat is gewoon zo, snap je dit niet, dan kom je denk ik van een andere planeet, of ben je werkzaam voor Samsung of heb je een belang dat er geen slechte recenties zijn. 

Ik stop dan nu ook met deze discussie

Even verder kijken om dit forum nadat ik de tekst hierboven het geplaatst leert me dat ik niet de enigste ben, die zit te wachten op zijn geld

0 Likes
EM19
Journeyman
Opties

Vandaag mijn cashback aangevraagd voor een TAB S2 50 euro . de website vroeg mij in het russisch om mij te identificeren als zijnde geen ROBOT ?

Я не понимаю русский

blijkbaar is de site gekraakt door Russische Kackers voor Huawei ?

mij om het even wanneer men mij iets zal terugbetalen  als het toestel tegen dan wel correct werkt en VoLTE in beide richtingen   werkt daar dit heden allen correct is met uitgaande VOLTE tel video-oproep

inkomende videogesprekken worden afgehandeld als gewone tel gesprekken

waarschijnlijk moet ik een switch krijgen om dit in te stellen in de settings en dee is alleen beschikaar in android 8 want op mijn twee A8 samsung werkt alles perfect met G4

nu versta ik waarom in maar 50 euro ipv jullie 100 euro terug krijgen

bij werkt het voor de helft en bij jullie ?

oei ? waarschijnlijk nog niet getest ?

hopen nu maar dat mijn bankrekening stijgt en ook niet  gekackt wordt door dezelfde Russen.

Tags (2)
0 Likes
Rob0860
Pathfinder
Opties

Tussen 28 jan en 3 feb??? Nog geen euro ontvangen en 2 en 3 is zaterdag en zondag, dus geen bankoverschrijvingen, wat een Fu... slechte service van Samsung, echt heel erg teleurgesteld, de nieuwe TV van dit jaar een Samsung? hmhm daar ga ik nog eens goed over nadenken

0 Likes
Oplossing
Rob0860
Pathfinder
Opties

Nou eindelijk hoor bijna 3 maanden na aanschaf, zou 6 weken zijn, heb ik eindelijk me 100 euro terug. Bij de volgende cashback, laat ik eerst de verkoper het bedrag maar in mindering brengen, als ik het dan heb ontvangen stort ik het wel terug

0 Likes