Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Tablet A8

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2022 04:55 PM)
946 Weergaven
MCBW
Explorer
Opties

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe tablet gekocht omdat van mijn oude tablet de batterij snel leegliep.

Helaas is het zo dat de nieuwe de batterij nóg sneller leeg is namelijk binnen 24 uur. Het enige wat er op staat is een bibliotheek app, een simpele Rummikub, Wordfeud en WordOn. Doe ik iets verkeerd of is het tegenwoordig "gewoon" dat de batterijen zó snel leeg zijn. Ik heb eerlijk gezegd reuze spijt van mijn aankoop!

Groetjes, Marion

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wacht een paar dagen af, gebruik hem zoals je altijd doet. Laad de tablet op als hij op ongeveer  15% is en niet 0%. Laad hem ook tussendoor op, dus je hoeft niet te wachten tot hij leeg is. Dan zal je zien dat de accu langer mee gaat. Hij berekent de eerste dagen je gebruik en past daarop wat instellingen toe.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wacht een paar dagen af, gebruik hem zoals je altijd doet. Laad de tablet op als hij op ongeveer  15% is en niet 0%. Laad hem ook tussendoor op, dus je hoeft niet te wachten tot hij leeg is. Dan zal je zien dat de accu langer mee gaat. Hij berekent de eerste dagen je gebruik en past daarop wat instellingen toe.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MCBW
Explorer
Opties

Ok, dank je wel voor je antwoord; ik ga dit proberen!

EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @MCBW,

Heb je nog de tip van @Rohit gevolgd? Houd ons vooral op de hoogte over de batterijduur van jouw Galaxy Tab A8 👍

0 Likes
MCBW
Explorer
Opties

Hi Rohit,

Ik ben een paar dagen ziek geweest vandaar mijn late reactie, sorry!

M'n batterij gaat inderdaad nu langer mee. Dus dank je wel voor deze oplossing.

Marion