op 26-05-2022 04:55 PM
Hallo,
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe tablet gekocht omdat van mijn oude tablet de batterij snel leegliep.
Helaas is het zo dat de nieuwe de batterij nóg sneller leeg is namelijk binnen 24 uur. Het enige wat er op staat is een bibliotheek app, een simpele Rummikub, Wordfeud en WordOn. Doe ik iets verkeerd of is het tegenwoordig "gewoon" dat de batterijen zó snel leeg zijn. Ik heb eerlijk gezegd reuze spijt van mijn aankoop!
Groetjes, Marion
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-05-2022 09:15 AM
Wacht een paar dagen af, gebruik hem zoals je altijd doet. Laad de tablet op als hij op ongeveer 15% is en niet 0%. Laad hem ook tussendoor op, dus je hoeft niet te wachten tot hij leeg is. Dan zal je zien dat de accu langer mee gaat. Hij berekent de eerste dagen je gebruik en past daarop wat instellingen toe.
op 27-05-2022 09:15 AM
Wacht een paar dagen af, gebruik hem zoals je altijd doet. Laad de tablet op als hij op ongeveer 15% is en niet 0%. Laad hem ook tussendoor op, dus je hoeft niet te wachten tot hij leeg is. Dan zal je zien dat de accu langer mee gaat. Hij berekent de eerste dagen je gebruik en past daarop wat instellingen toe.
op 27-05-2022 12:23 PM
Ok, dank je wel voor je antwoord; ik ga dit proberen!
op 30-05-2022 04:14 PM
op 30-05-2022 05:42 PM
Hi Rohit,
Ik ben een paar dagen ziek geweest vandaar mijn late reactie, sorry!
M'n batterij gaat inderdaad nu langer mee. Dus dank je wel voor deze oplossing.
Marion