op 03-08-2020 11:56 AM
Betreft Ordernummer: BE508321866
Mijn eerste ingebrekestelling van 29/07/2020 is helaas zonder gevolg gebleven. Ik heb nog steeds geen verzendticket ontvangen voor het retour zenden van het defecte product en ik word weer van het kastje naar de muur gestuurd.
Zoals vermeld heb ik reeds vele malen telefonisch contact gehad met jullie diensten voor het retourneren van de defecte tablet Galaxy Tab S6, maar helaas krijg ik geen gehoor en helpt niemand mij verder. Er wordt mij telkens beloofd dat een verzendticket zal gemaild worden en ik krijg telkens iemand anders die zich zogezegd met mijn dossier bezig houdt (duidelijk een tactiek om mij aan het lijntje te houden en een firma als het jouwe onwaardig). Helaas ontvang ik dit ticket nooit.
Ik heb jullie diensten gebeld op 22/07, 23/07, 24/07, 27/07 (zelfs 4 keer, waarbij jullie 3 keer de telefoon gewoon hebben neergelegd) en 28/07, maar telkens zonder gevolg van uwentwege.
Ik stel jullie hierbij een tweede maal in gebreke. Gelieve het verzendticket voor retourzending binnen 3 kalenderdagen naar mij door te mailen en gelieve het aankoopbedrag binnen diezelfde tijd terug te storten. Indien hier weerom geen reactie komt, dan zal ik genoodzaakt zijn mijn rechten te laten gelden via een rechtszaak. In dat geval zal niet alleen het aankoopbedrag teruggevorderd worden, maar ook alle rechtskosten en advocaatkosten. Bovendien zal ik dan niet aarzelen deze praktijken en flagrante schendingen van de consumentenbescherming via alle mogelijke middelen (zoals sociale media, consumentenorganisaties, FOD Economie,...) kenbaar te maken en anderen hiervoor te waarschuwen.
Met vriendelijke groeten.
op 03-08-2020 12:18 PM
Heb je inmiddels je rechtsbijstand ingeschakeld. Wellicht gaat eea dan wat sneller?
op 04-08-2020 12:02 PM
Hi @KurtenMay,
Mijn collega heeft gisteren nog gereageerd op jouw andere topic:
Daar zijn we nog druk mee bezig, zodra we deze hebben sturen we dit label ook direct naar je door. Zodra we cover en de tablet hebben ontvangen gaan we dit verwerken en zal er een betaling worden klaargezet. We hebben dit uitgezet bij onze collega's van de webshop.
Om het overzicht te bewaren is het verstandig om het ook bij één gesprek te houden.
op 05-08-2020 09:16 AM
Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren? Ik ben al 2 weken bijna dagelijks aan het bellen, maar zonder resultaat. Er wordt steeds beloofd dat jullie er mee bezig zijn en dat ik het verzendticket binnen de 24 uur ontvang, maar na 2 weken, 8 telefoontjes en 2 ingebrekestellingen is er nog steeds niets gedaan. Het lijkt wel alsof dit een bewuste strategie is, waarbij ik aan het lijntje gehouden word tot de periode van gratis retourneren verlopen is. Weigeren een defect product te retourneren en het aankoopbedrag terug te betalen is een schending van de rechten van de consument. Andere bedrijven kunnen een retourticket binnen enkele uren bezorgen (je moet de retour gewoon aanmelden bij een pakjesdienst, moeilijk is dat niet), maar bij Samsung lukt dat nog niet op 2 weken?! Zoals ik in mijn 2de ingebrekestelling geschreven heb, hebben jullie 3 dagen - ruim voldoende lijkt mij - en dit verloopt morgen. Ik wacht dus nog steeds op het verzendticket om de tablet terug te kunnen sturen.
op 05-08-2020 09:48 AM
Ik heb er nu zelf achteraan gemaild en ik hoop je later op de dag meer te kunnen vertellen en hopelijk met goed nieuws 😉
Ik houd je op de hoogte. Tot die tijd wil ik je vragen om het contact tot één kanaal te beperken, ik begrijp dat je je frustratie wilt uiten, maar door via verschillende kanalen berichten te sturen, duurt het alleen maar langer.
op 06-08-2020 09:14 AM
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Hoe meer aandacht des te beter. @KurtenMay
op 06-08-2020 11:22 AM
op 06-08-2020 11:49 AM
Ik heb van jullie 2 ordernummers ontvangen: BE508321866 en BE564843696. Het is niet duidelijk welk nummer jullie gebruiken, vermits beiden over hetzelfde gaan. Ligt het probleem hieraan?
op 06-08-2020 01:41 PM
op 07-08-2020 12:09 PM
Goedemiddag @KurtenMay,
Zojuist het bericht gekregen dat je het verzendlabel vandaag kunt verwachten. Laat even weten of dat het geval is 👍