op 29-05-2017 03:03 PM
Hai allemaal,
kan iemand met betrouwbare kennis ons allen vertellen of, maar liefst wanneer, de Samsung Smartthings z-wave domotica spulletjes in Nederland verkocht gaan worden?
Ik speel nu al een tijdje met andere z-wave producten en ik kan niet wachten om de Samsung spullen uit te proberen. Ik ben namelijk tot nu toe altijd erg blij geworden van Samsung spullen (telefoon, tv, koelkast en monitoren) dus ik heb er hoge verwachtingen van.
Ik wil het niet uit de UK of zo bestellen, want die hebben al genoeg problemen.
Groetjes!
J3r03n
01-06-2017 10:47 AM - bewerkt 01-06-2017 10:47 AM
Hey J3r03n,
Wat goed dat je tevreden bent met jouw Samsung apparaten!
Ik heb het even voor je nagevraagd, maar er is momenteel nog geen informatie over SmartThings in Nederland, hopelijk binnenkort wel. Zou leuk zijn als je kunt verbinden met je Z-Wave producten!
op 23-02-2018 02:37 PM
Sedert de beantwoordeing van de vraag is er al veel tijd verstreken. Is er inmiddels nieuws over een beschikbaarheid van de SMARTTHINGS hub in Nederland ?
op 28-01-2019 10:29 AM
@J3r03n schreef:Hai allemaal,
kan iemand met betrouwbare kennis ons allen vertellen of, maar liefst wanneer, de Samsung Smartthings z-wave domotica spulletjes in Nederland verkocht gaan worden?
Ik speel nu al een tijdje met andere z-wave producten en ik kan niet wachten om de Samsung spullen uit te proberen. Ik ben namelijk tot nu toe altijd erg blij geworden van Samsung spullen (telefoon, tv, koelkast en monitoren) dus ik heb er hoge verwachtingen van.
Ik wil het niet uit de UK of zo bestellen, want die hebben al genoeg problemen.
Groetjes!
J3r03n
Hi Jeroen,
Welke gadget gebruikt u momenteel?
Mvg,
Sander
op 28-01-2019 04:10 PM
Ik heb een deel van de BeNext producten in gebruik. Werkt aardig maar ik wil toch echt ooit eens beginnen met de Smartthings spullen van Samsung, maar graag uit nederlandse winkels met nederlandse ondersteuning. Hoe kan dat nu dat Samsung dat hier niet gaat verkopen?