Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart tag

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2022 07:13 PM)
1421 Weergaven
kryja
Journeyman
Opties
Beste,

Weet iemand of je een smart tag op 2 toestellen kan plaatsen? Zo ja, hoe dan? Kom er niet uit.. zou moeten kunnen toch? Fijne avond

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoe bedoel je 2 toestellen? Je koppelt hem aan 1 account en dan kan je hem volgen met de app. Als je op een ander toestel met hetzelfde account inlogt dan zie je hem ook.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
kryja
Journeyman
Opties
En als ik het op 2 accounts wil. Mijn account en die van mijn vriend? Hij heeft het met mij gedeeld en nu zie ik het wel.. maar kan er verder niets mee. Als het toestel uitstaat van mijn vriend, kan ik geen locatie zien van de tag.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Niet.
kryja
Journeyman
Opties
Jammer, maar helder. Dank u iig voor uw reactie.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dit kan/kon wel. Naast het delen van de tag kan je in smarthings find de funcite "locatie van de tag delen" aan zetten. 

kryja
Journeyman
Opties
Na even puzzelen is het ons idd via die weg gelukt 😊 dank je wel voor je input
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Top! Weer wat geleerd! Kan je de juiste stappen even hier neerzetten @Moootje dan kunnen andere gebruikers dat ook vinden!

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

laat ik dit nou net al een keer eerder voor iemand uitgeschreven hebben:

Ga naar smarthings op je telefoon -> klik op de naam naast het huisje links boven in (deze naam kan je veranderen dus weet niet hoe dit bij jou heet) -> locaties beheren -> kies welke je wil en waar de tag onder valt -> lid uitnodigen

Volg de verdere instructies welke de telefoon geeft in combinatie met de telefoon van de persoon met wie je het wil delen. 

Ga vervolgens in smartthings naar smarthings find. Hier zie je onderaan mijn apparaten en apparaten van leden staan. kijk bij mijn apparaten en vind daar de tag en zet vervolgens locatie van dit apparaat delen aan. 

Vervolgens zal de persoon met wie je het wil delen via smarthings find en dan onderaan apparaten van leden jou tag moeten kunnen zien.

Hiermee kan je ook de locatie van je telefoon of toegang tot eventuele lampen en dergelijke geven!

kryja
Journeyman
Opties
Dank je wel voor het uitschrijven. Ik kon het niet gelijk doen, want mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen en ben net pas thuis.