Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschillende behandeling van klanten voor kortingen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2025 09:28 PM)
95 Weergaven
Negruj7
Explorer
Opties

Ik koop me elk jaar een nieuw galaxy s toestel. En eveneens elk jaar schrijf ik mij op voorhand in voor unpacked.
Dit jaar eveneens en dan krijg je fijn op voorhand een code om korting te krijgen. Knap. 

Maar wat jammer is, is dat na de bekendmaking er mensen zijn die een extra inruilvoordeel van 150€ krijgen en anderen niet. Op basis van wat wordt dit beslist? Het is wel heel erg jammer dat je als goede klant die kans niet krijgt, in tegenstelling tot iemand die niet recent een toestel kocht, en meer moet betalen. Mensen praten met elkaar en dan is dit een vreemde vaststelling. 

0 Likes
4 Antwoorden
RichMobiel
Apprentice
Opties
Meerdere mensen vragen zich dit af op Tweakers forum.
Ik heb zelf een ticket lopen bij Samsung met deze vraag.
Zonder die extra €150 inruil korting ga ik hem niet bestellen
€560 voor een s24 ultra is te magertjes...
0 Likes
Members_PWiXTmE
Apprentice
Opties

Ik zou ook graag nog de extra inruilkorting ontvangen, maarja hoe?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Negruj7,

Bedankt voor jouw interesse in de S25! Ik help je graag verder. Ter controle, het zou gaan om een e-mail die je dan zou hebben ontvangen op 22 januari in de avond getiteld, Nieu! De Galaxy S25 Series is NU beschikbaar. De inruilkortingscode staat in het midden van de e-mail. Kan je dit nagaan, ook in jouw Ongewenst-/Spammap?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Negruj7
Explorer
Opties

Dag Ajay, 

Ik heb inderdaad alle e-mails gehad.

In de mails staat telkens één code vermeld. Het is een code voor:

- tot 560 € inruilvoordeel = basis

- galaxy watch 

- tijdelijk 50€ extra

- tot 78,5€ membersvoordeel

-240 € opslagvoordeel

Verder geen andere code. Op tweakers, pepper, reddit,... Zijn er echter zoveel mensen die een extra inruilkorting van 150€ kregen. Dat lijkt een super random iets te zijn. Maar wel weinig transparant en unfair aanvoelend. Je zou denken dat members die elk jaar een toestel kopen (of registreren want niet altijd via Samsung.com) dat voordeel ook wel genieten maar dat blijkt niet het geval want die code werd dus niet ontvangen. Dat is wel jammer. 

0 Likes