Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Staat BTW-nummer van Samsung Benelux op factuur?

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2025 10:38 PM)
100 Weergaven
Mylena
Student
Opties

Beste,

Als ik via de webshop iets koop, staat dan het BTW-nummer en gegevens van Samsung Benelux op de factuur of iets anders?

Bij voorbaat dank,

Elly

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Mylena ,

ja dit staat op de factuur.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Members_dT43gra
First Poster
Opties

Dit is niet correct, ik ben al 2 maaanden bezig met te proberen een wettelijk correcte factuur te ontvangen van Samsung. 

Besteld via de business webshop, bedrijf eerst geregistreerd, mijn btw nummer (BE) 3 keer ingevuld. Ik krijg de factuur: mijn BTW nummer niet vermeld en op de koop toe ook geen btw nummer van samsung op de factuur, ams ook geen officiele handelsnaam en adres van Samsung. Dit is zelf niet wettelijk. Al 2 maanden nu bezig via de klantendienst maar ik krijg zelf geen reactie van samsung. Ticket is geblokkeerd, staat in wacht,gegevens ontbreken op het ticket,... altijd een uitvlucht. Dus opgepast als je een echte factuur nodig hebt, kan een echte rompslomp worden. 

Mocht iemand op het forum hier iets kunnen doen, order en factuurnummer is BE250202-01607762

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_dT43gra,

Bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad bijzonder, want je verwacht gewoon een factuur met alle gegevens. Ik vraag het voor je na bij de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_dT43gra,

Ik lees dat mijn collega een corrigerende factuur naar jou had gemaild op 4 april. Kan je dit voor de zekerheid controleren, ook jouw Ongewenst/Spammap?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes