Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Lease/Evollis

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2024 05:43 PM)
370 Weergaven
Xandoortje
Apprentice
Opties
Op 25 Januari heb ik Via Samsung geprobeerd een Lease Overeenkomst te sluiten/24012502DWE93.
Dit was voor een Samsung S24 Ultra.
Ik heb daarvoor een aanbetaling moeten doen van €79 euro.
Mijn aanvraag werd een uur later (onbegrijpelijk) afgewezen.
Op 30 Januari heb ik via Telefoon en email contact gehad met het nummer en email adres welke hiervan op de Samsung website staat:
https://www.samsung.com/nl/privatelease/
Deze medewerker vertelde mij dat ik niet bij hun moest zijn,in de email staat
'Beste,

U richt zich tot een voormalige externe partner die schadeclaims beheert, bijgevolg kunnen we je niet verderhelpen.

Met vriendelijke groeten,'
Dit bericht komt van
protectionplan@spbbenelux.nl

Ik heb daarna telefonisch contact opgenomen met het nummer wat op de Samsung website staat en deze vertelde mij dat ik moest mailen naar
Support.Samsungnl@evollis.com.
Dit heb ik gedaan op 1 februari Met de vraag hoe het staat met de betaling van het retour bedrag van €79
Op 2 Februari kreeg ik bericht terug van Maria Marques
'Het spijt ons, maar we begrijpen uw vraag niet.

Hoe kunnen we u helpen?

Met vriendelijke groet.

Maria,
Evollis'

Ik heb op zowel 7,8,9 februari dezelfde email stuurt met uitleg waar mijn geld blijft.
Tot op heden totaal geen reactie van Maria van Evollis.

Inmiddels had/heb ik contact gehad met Samsung Via Whatsapp en 'John' vertelde mij dat het 14 werkdagen kon duren en dat in het systeem staat dat mijn terugbetaling in behandeling zou zijn.

Nu 14 werkdagen later..... geen bericht en vooral GEEN geld !.
Ik heb vandaag weer contact met Samsung Nu via Messenger,WhatsApp krijg ik geen reactie meer op. Weer wordt ik doorverwezen naar Evollis. Er staat duidelijk op de Bestelbon Samsung Lease en ook de informatie staat op een Samsung Portaal.

Ik ben het zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en wil gewoon mijn geld terug.

In te toekomst wil ik iedereen vooral AFRADEN om in zee te gaan met Evollis of iets anders Via Privatelease Samsung te doen.
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Xandoortje,

Bedankt voor jouw bericht en feedback over jouw ervaring. Kan je mij via een privébericht sturen met jouw gegevens? Ik maak dan een ticket aan voor de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Xandoortje
Apprentice
Opties
Ik heb je bericht gestuurd
0 Likes
Xandoortje
Apprentice
Opties
Inmiddels heb ik het geld terug gekregen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Xandoortje,

Bedankt voor het laten weten!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes