Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Registreren voor promotie lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2025 09:23 AM)
99 Weergaven
Steven_ve
First Poster
Opties

ik heb op 26 Januari een S25 ultra besteld via telenet, toen was er nog een actie dat je tot die dag een galaxy watch 7lte bijkreeg. het registreren van mijn toestel lukt niet.

ik heb enkel de S25 ultra 256gb gekocht en deze staat niet in de lijst alsook de winkel niet.

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Steven_ve,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25 Ultra! Ik kan begrijpen dat je met de promotie mee kan doen. Ik heb het ook voor je nagekeken. Telenet staat inderdaad niet tussen de deelnemende winkels en ik kan geen andere actie vinden waar je het via Telenet achteraf kan registreren. Liep de betreffende promotie via Telenet? Zo ja, dan raden we aan om contact op te nemen met hun om te vragen wat ze nog voor je kunnen betekenen binnen hun voorwaarden.

Je kan ons gerust op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Joep87
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde probleem voor. Ik heb ook op 26 januari de S25 besteld. één vd redenen was dat je er de smartwatch gratis bijkreeg als je bestelde tussen 22 tem 26 januari. Dit kan toch niet dat wij dit via Telenet moeten opgelost krijgen??? Ik kan ook niet Telenet selecteren bij de selectie van winkels.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht @Joep87  en @Steven_ve ,

Ik heb het gevonden. Ik keek zelf naar de verkeerde land, mijn excuses hiervoor. Zie de onderstaande link voor de registratie.

https://bit.ly/40Q52oE

Kunnen jullie laten weten of het registreren zo lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Joep87
Journeyman
Opties

De link werkt nu wel. Echter heeft Telenet de besteldatum op 7/02 gezet bij de mail die ze verzonden hebben op 8/02 na de levering via postnl. De aankoop /besteldatum is echter 26/02. Net op tijd om nog gebruik te maken vd promotie. Ik zit dus weer vast...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Joep87,

Dus op jouw aankoopbewijs staat 07.02.2025 en niet 26.01.2025?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Joep87
Journeyman
Opties

Is ondertussen in orde gebracht. Er waren meerdere mails, 1 waarvan er een (goed verborgen) link stond naar het aankoopbewijs met 26/01. De rest stond overal 7/02 op vandaar de lichte paniek. Ik heb alles nu kunnen doorsturen. Hopelijk is alles nu correct.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Joep87,

IK wens je nog veel plezier met jouw S25 en ik hoop dat je jouw Watch7 zo snel mogelijk ontvangt! Wanneer je nog vragen hebt kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes