Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie voor tablet promotie lukt iet

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2024 09:52 PM)
321 Weergaven
LianneB
First Poster
Opties

Hallo, ik heb een s24 bij mobiel.nl gekocht en kreeg daarbij een tablet. Ik heb mij geregistreerd voor de promotie, maar in de Samsung account stond mijn achternaam alleen als de letter B. Ik kon dit tijdens de registratie niet aanpassen, dus ben gewoon verder gegaan. Ik heb nu een mail van Samsung gekregen dat de achternaam niet compleet was en of ik dat aan wilde passen in de registratie via de link. Dat probeer ik nu al 5 dagen, maar ik kom niet verder dan de eerste pagina van de registratie, want als ik daar op 'verder' druk krijg ik de melding dat ik niet in aanmerking kom??!?

Heb contact gehad met Samsung via WhatsApp, maar die zeggen dat ze niks kunnen doen en het moet blijven proberen:( ik doe dat nu al 5 dagen, maar krijg nog steeds dezelfde melding. 

Screenshot_20241022_205317_Samsung Internet.jpg

•  het enigste wat niet klopte was dat de achternaam niet volledig was dat heb ik al aa gepast in de samsung account, maar kan ik dus niet aanpasse  in de registratie en door de melding!! 

De actie geld nog maar een paar dagen dus wat kan ik doen???

Help!! 

Gr Lianne

0 Likes
3 Antwoorden
Peer_76
Voyager
Opties
Mogelijk staat in dit draadje hoe jij de aanvraag correct in kan dienen:
https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/deelname-promotie-samsung-tablet-bij-galaxy-s24-fe/...
0 Likes
Autumn2nd
Pathfinder
Opties

Hoi @LianneB Ik had enkele maanden geleden precies hetzelfde probleem. Ook een incomplete achternaam in mijn account. Opgelost: Re: Edit vraagstelling: Promo verzoek niet geaccepteerd om meerdere redenen - Pagina 2 - S...

Het klopt dat je het zelf met geen mogelijkheid voor elkaar krijgt die naam tijdens je promo aanvraag aan te passen.
De Community Manager heeft uiteindelijk geregeld dat mijn volledige achternaam in mijn account kwam te staan. (Hij heeft nog meer geregeld, want er ging nogal wat mis bij die promo's.)

Hoop voor je dat er snel een reactie komt van een moderator of manager. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LianneB,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! 

Kan je mij nog voorzien van jouw registratienummer? Ik kijk het dan voor je na, wanneer het nog niet voor je is opgelost.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes