Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie claimen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2024 06:02 PM)
193 Weergaven
Metatron1982
First Poster
Opties

k heb vandaag een S24 ultra  gekocht en probeer nu de Galaxy watch7 te claimen (promo | Samsung Nederland). Als ik het formulier invul kies ik mijn product, vul ik de IMEI in maar bij de EAN geeft de site aan dat de EAN code ongeldig is. Ik heb het een paar keer gecontroleerd, alle gegevens kloppen m.i. Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Metatron1982,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24 Ultra! Staat jouw EAN code wel tussen 'Overzicht deelnemende modellen'? Zo nee, dan is het mogelijk dat je een Non-Benelux model is. We raden in dat geval contact op te nemen met jouw verkoper om te kijken wat nog mogelijk is binnen hun voorwaarden.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Metatron1982
First Poster
Opties
Bedankt voor de terugkoppeling, waar kan ik dit overzicht vinden?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_uKdtLjz,

Je kan het vinden in het midden van de website uit de link wat je had gedeeld. Selecteer jouw model en dan zie je de EAN codes tevoorschijn komen. Laat weten of je het zo kan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jimwalda
First Poster
Opties

Hoi, 

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb van de verkoper ook een mail gekregen die me op de promo-actie heeft gewezen, maar mijn EAN code wordt niet herkend

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jimwalda,

Dat is jouw zuur om te lezen. Ik hoop dat je desondanks volledig van jouw toestel kan genieten. Had je jouw verkoper wel hierover benadert voor wellicht een oplossing binnen hun voorwaarden?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes