Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie artikel aanvragen

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2024 11:37 AM)
207 Weergaven
pahepani73
Apprentice
Opties

Beste Samsung,

Ik heb toestel flip6 in mijn bezit sinds afgelopen week. Ik mag gebruiken maken vd aktie "inclusief gratis flipsuit case". Ik heb mijn toestel geregistreerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet komen.

Als ik het doe via "promotie site" dan moet ik steeds registreren terwijl ik dit al ben.

Ik wil graag verder en hoop dat jullie mij wel kunnen helpen en hoor graag spoedig hierover.

(ik had via de whatsapp hulp gevraagd, maar hier ontvang ik over 9 uur verdeeld 3 berichten terug....is dat wel een serieuze helpdesk??) 

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

https://www.samsung.com/nl/promo/

Via hier kun je registeren voor een promotie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Dit is inderdaad een beetje verwarrend. Ik heb een aantal mensen geholpen met het aanvragen, maar je moet dus klikken op 'registreren', ook al ben je geregistreerd als Samsung member. Je registreert immers de promotie. Vervolgens kun je inloggen met je Samsung account en registreer je de promotie. Succes!
pahepani73
Apprentice
Opties

Beste...

Ik snap niet hoe het kan, maar de link die jij stuurt heb ik diverse keren geprobeerd en constant moest ik me opnieuw registreren terwijl ik dat had gedaan.

Vandaag toch maar weer jou link geprobeerd en warempel, nu ging het allemaal van een "lije dakje".

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

(De service via de samsung whatsapp is in ieder geval bedroevend slecht.....dat is nog minder dan 0,1 ster waard.........!!!!) Je stelt een vraag, krijgt meer dan een uur later een reply (kan gebeuren door drukte, hetgeen ik begrijp), maar vervolgens schrijf je meteen een antwoord/vraag terug en het duurt wederom "UREN" voordat je een reactie krijgt........Sorry.....dat ik in herhaling val.....maar waardeloos en totaal onklantvriendelijk.

Maar...ben wel blij dat het is gelukt....!!!!! DANK JE WEL!!

0 Likes
pahepani73
Apprentice
Opties

Ik had idd ook wel het vermoeden dat je moest registreren ivm promo.....Maar ondanks dat ik al ben/was geregistreerd, kwam ik gewoonweg niet verder.

Ik heb vandaag (nav reactie op deze community) nogmaals datgene gedaan wat ik al misschien 10 keer heb gedaan, maar nu kwam ik wel op de desbetreffende site terecht en is het gelukkig ook gelukt.

Ook jij bedankt voor je reactie!!

Henris5
Voyager
Opties
Geen probleem, fijn dat het gelukt is! Veel plezier met je promo en natuurlijk met je mooie Flip 6!
Fijne dag!
pahepani73
Apprentice
Opties

dank je wel....gaat helemaal goed komen!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben blij dat het is gelukt😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick