op 22-07-2024 10:02 AM
Beste Samsung,
Ik heb toestel flip6 in mijn bezit sinds afgelopen week. Ik mag gebruiken maken vd aktie "inclusief gratis flipsuit case". Ik heb mijn toestel geregistreerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet komen.
Als ik het doe via "promotie site" dan moet ik steeds registreren terwijl ik dit al ben.
Ik wil graag verder en hoop dat jullie mij wel kunnen helpen en hoor graag spoedig hierover.
(ik had via de whatsapp hulp gevraagd, maar hier ontvang ik over 9 uur verdeeld 3 berichten terug....is dat wel een serieuze helpdesk??)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-07-2024 11:12 AM
22-07-2024 11:37 AM - bewerkt 22-07-2024 11:37 AM
op 22-07-2024 12:31 PM
Beste...
Ik snap niet hoe het kan, maar de link die jij stuurt heb ik diverse keren geprobeerd en constant moest ik me opnieuw registreren terwijl ik dat had gedaan.
Vandaag toch maar weer jou link geprobeerd en warempel, nu ging het allemaal van een "lije dakje".
Hartelijk dank voor je snelle reactie.
(De service via de samsung whatsapp is in ieder geval bedroevend slecht.....dat is nog minder dan 0,1 ster waard.........!!!!) Je stelt een vraag, krijgt meer dan een uur later een reply (kan gebeuren door drukte, hetgeen ik begrijp), maar vervolgens schrijf je meteen een antwoord/vraag terug en het duurt wederom "UREN" voordat je een reactie krijgt........Sorry.....dat ik in herhaling val.....maar waardeloos en totaal onklantvriendelijk.
Maar...ben wel blij dat het is gelukt....!!!!! DANK JE WEL!!
op 22-07-2024 12:35 PM
Ik had idd ook wel het vermoeden dat je moest registreren ivm promo.....Maar ondanks dat ik al ben/was geregistreerd, kwam ik gewoonweg niet verder.
Ik heb vandaag (nav reactie op deze community) nogmaals datgene gedaan wat ik al misschien 10 keer heb gedaan, maar nu kwam ik wel op de desbetreffende site terecht en is het gelukkig ook gelukt.
Ook jij bedankt voor je reactie!!
op 22-07-2024 12:45 PM
op 22-07-2024 12:56 PM
dank je wel....gaat helemaal goed komen!
op 22-07-2024 01:02 PM