Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie actie: registreren met contract

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2024 12:42 PM)
165 Weergaven
Hans1985
First Poster
Opties

Ik heb op 2 december 2024 een contract afgesloten bij Odido. Aangezien er een actie was vanuit samsung zou ik er tm 3 december een galaxy watch 5 pro bij krijgen. Ik heb dus een bevestiging gekregen van mijn bestelling op 2 december 2024. Nu heb ik mijn telefoon pas 7 december kunnen ophalen in de odido winkel. Ik heb dus een bon/factuur van 7 december. Nu heb ik de aanvraag voor de galaxy watch 5 pro met mijn contract gedaan. Dit was volgens de medewerker van samsung niet juist en moest een factuur indienen. Ik heb alleen een mail met overzicht van mijn bestelling. Word hiermee bedoeld de factuur? Het is vrij onduidelijk aangezien de medewerker van samsung ook geen concreet antwoord kon geven.

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hans1985,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Kan je mij voorzien van jouw referentienummer? Ik kijk het na en contacteer e.v. de betreffende afdeling voor meer informatie.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Hans1985
First Poster
Opties
NLD15694890FZJW dit is mijn registratienummer. Ik heb er gisteren ook weer voor geappt en gebeld met samsung en ook met odido zelf. Als het goed is neemt odidio ook contact met jullie op aangezien er meer klanten hetzelfde probleem hebben. Ik heb nu de mail met bevestiging naar samsung moeten sturen en dit zou wel goed zijn hopenlijk.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens Members_ANJLRWU,

Ik lees dat mijn collega van de betreffende afdeling het opnieuw aan het beoordelen is. Zo snel mogelijk hoor je of het deze keer wel is goedgekeurd. Je kan me gerust hierover weer een bericht sturen en uiteraard of je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes