Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo tablet kado bij S24, levering komt maar niet

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2024 08:27 AM)
448 Weergaven
ntsuno
Apprentice
Opties
Al weken wachten we op de levering van het promo tablet bij een S24. Volgens klantenservice zijn er leveringsproblemen, maar we zien geen enkele fatsoenlijk mailtje van Samsung. Dit is wel heel erg klantonvriendelijk en ook geen enkele prognose wanneer wel. 
Mijn vertrouwen in promo's zakt wat Samsung aangaat. Lever dan een type wat er wel is!!!
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ntsuno
Apprentice
Opties
Beste Ajay, je gelooft het nooit maar vandaag ineens stonden ze voor de deur met het tablet. Mooi ding en het wachten waard, maar Samsung moet iets doen aan de communicatie als iets stagneert. Dat scheelt irritatie en past niet bij zo'n concern.
Bedankt voor je inzet in deze.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_1EJrXph,

In de onderstaande post had ik gereageerd op jouw vraag.

https://bit.ly/4jdIW6G

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Members_Y4E2UrI
Apprentice
Opties

Hier hetzelfde. Wij wachten op de levering van de tablet, die promotie werd goedgekeurd, maar de beloofde cashback van 100 euro werd met dezelfde bewijzen evenwel afgewezen. Ik heb net een bevriend journalist van de Pano ingelicht, hoog tijd dat dit eens wordt onderzocht. Check al mijn documenten:

Members_Y4E2UrI_0-1720864894842.png

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Y4E2UrI,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer. Ik kijk het dan intern na en ik maak dan e.v. een ticket aan voor de interne afdeling.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
ntsuno
Apprentice
Opties
Beste Ajay, ik kan toch niet zomaar die gegevens openbaar posten, dat is tricky. (Misschien ook mijn onbekendheid op de cummmunity) Is niet bekend wanneer de tablets worden verwacht of uitgeleverd? Of kunnen mensen niet beter gewoon goed geïnformeerd worden? Ik heb nog steeds niks.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ntsuno,

Je kan ook een privé-bericht naar mij sturen, ik kijk dan jouw registratie dan helemaal na en of er een e.v. levertijd bekend.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_an68
Apprentice
Opties

Ik wacht inmiddels al 10 weken op de tab9+ van de promotie actie 

0 Likes
Members_an68
Apprentice
Opties

En krijg nergens geen reactie meer terug via WhatsApp  messenger  fb of hier .Waardeloos 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kw8NjoX,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je jouw registratienummer met mij delen? Ik controleer het voor de zekereheid na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
ntsuno
Apprentice
Opties
NLD13856591NSYF
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens ntsuno,

Ik lees inderdaad jouw Tablet is besteld. Door de onverwachte grote succes van de actie was de voorraad hiervan voor de afdeling gauw op. Wanneer het binnen is wordt het gelijk richting jou gestuurd. Ik zie dat mijn collega van de betreffende afdeling dit elke dag controleert. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes