Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promo: gratis watch 7

(Onderwerp aangemaakt op: 08-01-2025 03:23 PM)
427 Weergaven
Members_JE4PYqC
First Poster
Opties

Hallo,

ik heb de nieuwe samsung s24 gekocht, ik zou daar een gratis horloge bij krijgen.

ik heb alles netjes aangevraagd zoalls de bedoeling was.

Maar ik heb nog geen bericht gehad? ik vraag me af waar me horloge blijft.

mvg bas van weert

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick Aras
Journeyman
Opties

Hoi Ajay,

na lang op whatsapp te zitten met een Samsung medewerker is dit ook naar boven gekomen.  Na het krijgen van de juiste link liep dit vlot en vlekkeloos. Dus bij deze is het gelukt en in orde.  Toch bedankt voor de opvolging. Grtjs

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_abhzuOm,

Bedankt voor jouw melding hierover. In jouw ticket lees ik dat jullie de S24 Ultra's op 25 januari had ontvangen. Er was vertraging met het verwerken van jouw betaling. Het was gelukkig eindelijk opgelost. Bedankt voor jullie geduld en ik hoop dat jullie van de toestellen kunnen genieten. Je kan mij gerust weer een bericht sturen voor verdere vragen en/of opmerkingen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_abhzuOm,

We hebben op de Community geen chatbots. Ik lees dat je in contact staat met onze interne afdeling. Mijn collega daar helpt jou verder. Wanneer je nog overige vragen en/of opmerkingen hebt kan je het gerust aan mij stellen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

0 Likes
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_JE4PYqC,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Ik kan begrijpen dat je jouw Watch7 zo snel mogelijk wilt ontvangen. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Ik kijk het dan intern voor je na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Patrick Aras
Journeyman
Opties

Beste,  samsung galaxy S24 werd online aangekocht bij Vanden Borre in België. Maar vind nergens de links waar ik het horloge kan aanvragen. Kan dit even doorgegeven worden aub?  Mvg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Patrick Aras,

Bedankt voor jouw bericht en ook gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Ik help je graag verder met het aanmelden voor de promotie, zie de onderstaande link hiervoor. Je kan mij gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en voor andere vragen.

https://bit.ly/49s06J2

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Patrick Aras
Journeyman
Opties

Hallo Ajay,

met de beste wil van de wereld krijg ik dit in orde.

Soms krijg in een scherm waar ik niet voorbij geraak.

Soms krijg ik enkel mijn samsung account te zien.

Wat is met dat allemaal ....

Mvg

0 Likes
Patrick Aras
Journeyman
Opties

waar kan ik rechtstreeks naar bellen of mailen om dit in orde te krijgen aub?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Patrick,

Het is zuur om te lezen dat het niet lukt. De registratie kan alleen via de website worden voltooid. Heb je ook het in een andere browser geprobeerd? Ik gebruik zelf meer de browser Edge dan de browser Chrome bijvoorbeeld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Patrick Aras
Journeyman
Opties

Nee lukt ook niet. Ik kan de winkel niet ingeven terwijl is aangegeven dat het uurwerk nog lang kan aangevraagd worden

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Patrick,

Ik zat zelf op de Nederlandse website. Je hebt natuurlijk de Belgische website nodig. Zie de link hieronder daarvoor. Je kan daar wel Vanden Borre ingeven. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het nu wel lukt.

https://bit.ly/3P98JPr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Patrick Aras
Journeyman
Opties

Hoi Ajay,

na lang op whatsapp te zitten met een Samsung medewerker is dit ook naar boven gekomen.  Na het krijgen van de juiste link liep dit vlot en vlekkeloos. Dus bij deze is het gelukt en in orde.  Toch bedankt voor de opvolging. Grtjs