op 28-01-2024 03:53 PM - laatst bewerkt op 29-01-2024 03:58 PM door Ajay-A
In de shop een Galaxy Book3 Pro 360 en een galaxy fold5 aangeschaft, ruim € 3.500
bij het book3 een actie voor een gratis s8 tablet.
actie voorwaarden geheel doorlopen incl foto's van streepjes code en aankoopnota waarna deze werd goedgekeurd.
Tablet wordt thuis aangeboden door DHL (buiten het afgesproken tijdstip) en omdat wij niet aanwezig zijn stuur DHL het direct terug naar SAMSUNG, en dan begint de ellende ..............
Ik kan via de chat of telefonisch contact opnemen, eerst de chat geprobeerd maar geen reactie.
Dan via de telefoon waar ik een dame krijg die zeer slecht te verstaan is en bovendien zeer gebrekkig nederlands spreekt en ook geen Engels, na bijna een uur aan de lijn te hebben gezeten en gelijktijdig op haar aanwijzingen een nieuwe actie aanvraag online te hebben gedaan komt zij tot de conclusie dat ik niet in aanmerking kom voor de actie.... hoezo hoe kan ie dan al eerder obv dezelfde gegevens goedgekeurd zijn en zelfs verzonden zijn ?
Dat begrijpt ze zelf ook niet maar ze weet wel zeker dat ik niet in aanmerking kom.
Inmiddels bereik ik mijn kookpunt en komt de stoom uit mn oren, wat een volstrekt ***** systeem en hoe klant onvriendelijk wil je het hebben.
Na opgehangen te hebben terug naar de whatsapp chat gegaan, waar inmiddels een reactie is waar mijn vraag over gaat, het blijkt een chatbot te zijn en wat ik ook probeer ik krijg geen medewerker op de chat.
op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag getracht contact te maken door steeds opnieuw te appen " goedemorgen kan een medewerker mijn verder helpen" echter helaas geen enkele reactie.
helaas is de aanschaf inmiddels ruim 30 dagen geleden anders zou ik direct alles terug sturen.
gevalletje radar, kassa, rechtsbijstand........... ik weet het even niet meer.
op 29-01-2024 04:00 PM
Hallo @Flashcs,
Bedankt voor jouw bericht. Ik ga je proberen zo goed mogelijk te helpen. Kan je jouw registratienummer van de promotie met mij delen? Ik ga dan intern er achterna.
Met groet,
Ajay
29-01-2024 04:26 PM - bewerkt 29-01-2024 09:52 PM
NLD12608739CFGS / Gratis tablet S8 bij aanschaf book3 pro 360
Beste Ajay-A,
Hieronder het volledige bericht dat ik kreeg van samsung nadat ik voor de tweede keer op verzoek van de helpdesk de actie aanvraag had doorlopen met exact dezelfde gegevens en foto's. Dit was dus nadat de tablet werd aangeboden en retour is gegaan naar samsung.
Onlangs heb je deelgenomen aan onze Galaxy Book3 Pro 360 promotie met registratienummer NLD12608739CFGS. Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren.
De reden hiervoor is:
De deelname is niet geschikt. De aanvraag is mislukt.
op 31-01-2024 08:51 AM
op 31-01-2024 09:46 AM
Correct ik heb gister mail ontvangen hierover. Heb inderdaad het adres aangepast naar een locatie waar vaker iemand aanwezig is. Echter heb ik huis nummer van woning en kantoor opgegeven die naast elkaar zijn maar dat blijkt ook weer niet te mogen dus wacht nu op een reactie om dit te wijzigen.
Ik wacht nog wel op toekenning van de rewards om te gebruiken voor aanschaf S24 Ultra, graag zsm reactie hierop zodat ik het toestel straks niet onverhoopt hoef terug te zenden. Zonder de rewards maak ik de aanschaf absoluut ongedaan.
mvg