op 21-09-2024 05:59 PM - laatst bewerkt op 23-09-2024 02:31 PM door Ajay-A
Ook ik zou graag een officiële klacht willen indienen na al 1,5 maand slecht geholpen te worden door de Samsung klantenservice.
Ik heb 1,5 maand terug een kapotte lijst ontvangen voor mijn Samsung the Frame televisie. Het duurde bijna twee weken voor ik een retourlabel kreeg toegestuurd en mij werd beloofd dat ik een nieuwe lijst zou krijgen als de retourzending bij Samsung binnen was.
Op 21 augustus heb ik het kapotte product retour gestuurd. Vervolgens heb ik nooit bericht gehad of het pakket bij Samsung was aangekomen. Circa twee weken terug heb ik telefonisch contact opgenomen en toen werd mij verteld dat de lijst was binnen gekomen, maar dat de retour nog niet verwerkt was.
Inmiddels had ik nog steeds geen bericht gehad en heb ik opnieuw via whatsapp en telefonisch contact opgenomen. Degene die ik zojuist aan de lijn had, gaf aan dat ze niet kon zien in het systeem of een retour binnen was. Wel gaf ze aan dat de interne afdeling een mail zou sturen als de retourzending inderdaad was aangekomen. Intern voor mij navragen wat de status was, was niet mogelijk. Ook kon ze niks met mijn vraag wat er dan zou gebeuren als er iets mis gegaan zou zijn met de retourzending en of ik dan simpelweg nooit een mail zou krijgen. Kortom, nakijken wat de status was en contact opnemen met de afdeling die hierover gaat was niet mogelijk.
Telkens word ik van het kastje van de muur gestuurd. Niemand kan mij telefonisch of via whatsapp antwoord geven op mijn vragen of me helpen met dit probleem. Ik ontvang graag zo snel mogelijk een nieuwe lijst.
23-09-2024 02:36 PM - bewerkt 24-09-2024 09:51 AM
Hallo @Chantal van Veen,
Bedankt voor jullie berichten en feedback. Ik help je graag verder. Heb jullie het regeristratienummer en/of ticketnummer voor mij? Ik bericht dan de betreffende afdeling direct.
Met groet,
Ajay
24-09-2024 08:22 AM - bewerkt 24-09-2024 08:23 AM
Goedemorgen,
Was dit een reactie op mijn bericht? Ik zie namelijk dat iemand anders getagd is. Het registratienummer is NLD14460627ZHGF.
Groeten,
Chantal
op 24-09-2024 10:03 AM
Bedankt voor jouw reactie Chantal van Veen,
Het bericht was inderdaad voor jou bedoeld, ik heb het gecorrigeerd. Ik leest dat er een interne ticket al bestaat, PRM-52507. De betreffende collega van de afdeling geeft aan mij aan dat ze ermee bezig zijn. Ze contacteren onze logistieke afdeling voor de bevestiging van de aankomst van het retour. Normaal wordt dit automatisch in het systeem weergegeven wanneer het retour is verwerkt. Aangezien het niet is gebeurt vragen ze het nu persoonlijk na. Wanneer het is bevestigd kunnen ze de nieuwe order voor jou invoeren. Laat weten wanneer je einde van de week nog niks hebt teruggehoord.
Met groet,
Ajay
op 27-09-2024 10:50 AM
Beste Ajay,
Ik heb tot op heden nog niks gehoord.
Groeten,
Chantal van Veen
op 27-09-2024 04:19 PM
op 01-10-2024 04:00 PM
op 03-10-2024 05:27 PM
Beste Ajay,
Is er al meer over bekend? Ik hoor graag wanneer ik een nieuwe lijst kan verwachten.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Veen
op 03-10-2024 05:38 PM