Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet ontvangen promotie, ligt bij DHL

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2024 09:37 AM)
348 Weergaven
JOHAN38134466
Student
Opties

Beste,

Ik heb onlangs een telefoon gekocht en zou hierbij een Galaxy Tab A9 kado krijgen. Ik heb van DHL een bericht gekregen dat ze het hebben ontvangen, maar ze sturen het niet naar mij toe. Op 18 juli heeft DHL het pakket ontvangen, maar ik heb het nog steeds niet. Zouden jullie kunnen kijken wat hier fout gaat?

Mijn registratienummer bij samsung is NLD14328673ZXDB. Bij DHL heeft het zendingsnummer 3SPKT005637406.

Bij voorbaat dank,
Johan

0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_VTVon4f,

Bedankt voor jouw bericht en gegevens. Ik maak een interne ticket hiervoor aan. Zo snel mogelijk wordt het dan opgepakt. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
JOHAN38134466
Student
Opties
Dankjewel!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo JOHAN38134466

Kan je mij een privé-bericht sturen. Ik stuur je dan een ontvangersverklaring document dat je dan kan invullen. Het wordt dan toegevoegd aan jouw ticket.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rowan14
First Poster
Opties
Is dit reeds opgelost? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Enige afwijking is dat DHL het pakket terug heeft gestuurd omdat het een defect pakket betreft.
0 Likes
JOHAN38134466
Student
Opties
Ik heb via WhatsApp contact gehad met samsung, toen was het snel geregeld
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rowan14

Bedankt voor jouw bericht. Heb je het ondertussen ontvangen? Zo nee, kan je dan jouw registratienummer met mij delen. Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rowan14
First Poster
Opties
Hi Ajay, zeker niet. Ik baal echt als een stekker en ben er dagelijks mee bezig.

NLD15008525MFLH
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Rowan14,

Omdat ik van mijn kant nog geen nieuwe levering zie in ons logistieke systeem heb ik voor de zekerheid een interne ticket hierover aangemaakt voor de betreffende afdeling, PROM-4776. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hoort en/of hebt ontvangen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rowan14,

Mijn collega van de betreffende afdeling vraagt of je nog een e-mail had ontvangen van DHL of van ons om jouw adres te verifiëren? Controleer e.v. ook jouw Spam-/Ongewenste map.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes