op 01-02-2024 11:00 AM - laatst bewerkt op 01-02-2024 01:49 PM door Ajay-A
Ik probeer al tijden contact met jullie te zoeken ivm garantieafhandeling. Zie ook deze https://eu.community.samsung.com/t5/tablets/garantie-afhandeling-klacht-samsung/m-p/9096952#M10207; welke nog steeds niet is beantwoord/afgehandeld. Het is mij duidelijk dat ik niet de enige ben waar dit niet werkt, gezien de berichten op deze site. Ik vermoed dat de whatsapp bot / contact aan jullie kant stuk is. Bij deze een tip hoe je samsung wel kan bereiken.
Als je intitieel een gesprek start, wordt er snel gereageerd nadat je in de robot kiest voor met een medewerker te willen spreken. Na dit gesprek kom je echter blijkbaar in een soort time out omgeving, het gesprek met de medewerker wordt niet juist beindigd maar je komt ook niet terug in de robot.
Ik heb nu tot drie keer toe een NIEUW gesprek gestart met een NIEUW telefoonnummer/ account welke niet eerder contact heeft gehad. Klantenservice reageert elke keer initieel snel, daarna stopt de communicatie, voor ongeveer een week. Pas na een week krijg je opnieuw de robot en kun je dus vragen om contact met de klantenservice. In een telefonisch contact met de Samsung klantenservice is mij bevestigd dat dit inderdaad zo werkt!
@samsung misschien met spoed dit issue oplossen. @iedereen, tip is om een andere telefoon te gebruiken als je hier beschikking tot hebt.
op 01-02-2024 01:47 PM
Hallo @Members_4KZBgmZ,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik heb het intern doorgegeven, we gaan jouw feedback gebruiken om onze service te verbeteren, dank je wel. In een andere Post heb ik gereageerd op de issue over jouw klacht,
Met groet,
Ajay
op 01-02-2024 06:56 PM
op 13-10-2024 10:09 AM