op 25-10-2024 06:55 PM
Wij hebben een Samsung A55 gekocht en proberen al weken de promotie-site in te vullen om de gratis Fit3 watch te krijgen, maar het lukt nooit om erdoorheen te komen. Bij eerdere pogingen bleven we al eerder vastzitten, maar bij de laatste pogingen kunnen we steeds niet verder als we de bewijzen van aankoop en EMEI nummer uploaden. We hebben het in verschillende browser gedaan, en als PDF en als JPG. Steeds als we op VERDER klikken gebeurt er helemaal niks! Wat kunnen we verder nog doen? Want we willen die gratis Fitwatch natuurlijk wel!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-11-2024 04:45 PM
Niemand heeft gereageerd of contact opgenomen. Intussen heb ik het nog vele malen zelf geprobeerd, via meerdere accounts en browsers en devices, steeds lukte het niet. Tot vanmiddag op de 7e manier, het ineens wel lukte. Geen idee waarom. Maar dat was in elk geval op de mobiel. Op de laptop lukte het sowieso echt nooit. Het lijkt nu gelukt te zijn. Maar het heeft me in totaal over de afgelopen maand wel zeker 4 uur van mijn tijd gekost.
op 30-10-2024 03:27 PM
Hallo @MickyBe,
Bedankt voor jouw bericht en de aankoop van jouw A55! Is het ondertussen gelukt? Zo nee, kan je dan de link met ons delen en een screenshot van de pagina waar je vastloopt? Ik geef het dan intern door aan de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay
op 01-11-2024 05:14 PM
Bedankt voor de reactie. Nee, het is niet ondertussen ineens gelukt. Hoe vaak ik het ook probeer, via verschillende devices, ik blijf steeds op dezelfde pagina hangen. Ik heb de twee gevraagde bewijzen geupload (en bij beide geeft de website aan dat de upload succesvol was), maar ik kan niet op de blauwe VERDER knop rechts onderin klikken. Er gebeurt helemaal niks als ik daar op klik. Al weken niet, in verschillende browsers, op laptop en mobiel, steeds hetzelfde probleem.
Je vraagt me om de link van de pagina te delen, maar dat is hele lange, ik neem aan gepersonaliseerde, link. Als ik die hier in het openbaar deel, kunnen anderen dan niet in mijn persoonlijke omgeving komen?
Screenshot van waar het steeds blijft hangen voeg ik toe.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee.
op 19-11-2024 04:19 PM
op 19-11-2024 04:45 PM
Niemand heeft gereageerd of contact opgenomen. Intussen heb ik het nog vele malen zelf geprobeerd, via meerdere accounts en browsers en devices, steeds lukte het niet. Tot vanmiddag op de 7e manier, het ineens wel lukte. Geen idee waarom. Maar dat was in elk geval op de mobiel. Op de laptop lukte het sowieso echt nooit. Het lijkt nu gelukt te zijn. Maar het heeft me in totaal over de afgelopen maand wel zeker 4 uur van mijn tijd gekost.
op 20-11-2024 04:26 PM
op 02-01-2025 03:46 PM
op 04-01-2025 11:18 PM
op 05-01-2025 11:32 AM
ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook niks uploaden….
op 07-01-2025 11:59 AM
hier ook een A55 aangschaft en al uren bezig om een fit3 aanvraag te doen en nog niks verder zo jammer