Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet VERDER na uploaden documenten voor Fit3 promo A55

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2024 06:55 PM)
352 Weergaven
MickyBe
Apprentice
Opties

Wij hebben een Samsung A55 gekocht en proberen al weken de promotie-site in te vullen om de gratis Fit3 watch te krijgen, maar het lukt nooit om erdoorheen te komen. Bij eerdere pogingen bleven we al eerder vastzitten, maar bij de laatste pogingen kunnen we steeds niet verder als we de bewijzen van aankoop en EMEI nummer uploaden. We hebben het in verschillende browser gedaan, en als PDF en als JPG. Steeds als we op VERDER klikken gebeurt er helemaal niks! Wat kunnen we verder nog doen? Want we willen die gratis Fitwatch natuurlijk wel!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MickyBe
Apprentice
Opties

Niemand heeft gereageerd of contact opgenomen. Intussen heb ik het nog vele malen zelf geprobeerd, via meerdere accounts en browsers en devices, steeds lukte het niet. Tot vanmiddag op de 7e manier, het ineens wel lukte. Geen idee waarom. Maar dat was in elk geval op de mobiel. Op de laptop lukte het sowieso echt nooit. Het lijkt nu gelukt te zijn. Maar het heeft me in totaal over de afgelopen maand wel zeker 4 uur van mijn tijd gekost. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MickyBe,

Bedankt voor jouw bericht en de aankoop van jouw A55! Is het ondertussen gelukt? Zo nee, kan je dan de link met ons delen en een screenshot van de pagina waar je vastloopt? Ik geef het dan intern door aan de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
MickyBe
Apprentice
Opties

Bedankt voor de reactie. Nee, het is niet ondertussen ineens gelukt. Hoe vaak ik het ook probeer, via verschillende devices, ik blijf steeds op dezelfde pagina hangen. Ik heb de twee gevraagde bewijzen geupload (en bij beide geeft de website aan dat de upload succesvol was), maar ik kan niet op de blauwe VERDER knop rechts onderin klikken. Er gebeurt helemaal niks als ik daar op klik. Al weken niet, in verschillende browsers, op laptop en mobiel, steeds hetzelfde probleem. 

Je vraagt me om de link van de pagina te delen, maar dat is hele lange, ik neem aan gepersonaliseerde, link. Als ik die hier in het openbaar deel, kunnen anderen dan niet in mijn persoonlijke omgeving komen?

Screenshot van waar het steeds blijft hangen voeg ik toe.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee.

SamsungPromoprobleempagina.JPG

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MickyBe,

Had mijn collega je al gecontacteerd of het ondertussen al gelukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Oplossing
MickyBe
Apprentice
Opties

Niemand heeft gereageerd of contact opgenomen. Intussen heb ik het nog vele malen zelf geprobeerd, via meerdere accounts en browsers en devices, steeds lukte het niet. Tot vanmiddag op de 7e manier, het ineens wel lukte. Geen idee waarom. Maar dat was in elk geval op de mobiel. Op de laptop lukte het sowieso echt nooit. Het lijkt nu gelukt te zijn. Maar het heeft me in totaal over de afgelopen maand wel zeker 4 uur van mijn tijd gekost. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update MickyBe,

Het is mooi om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt, alleen zuur dat het zolang heeft geduurd. Als je mij een privébericht bericht stuurt kan ik kijken voor compensatiemogelijkheden voor je.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
TilJack
Apprentice
Opties
Ik heb nu hetzelfde probleem als MickBe. Heb 29-12 A55 aangeschaft via Mediamarkt. Wil Fit3 aanvragen, maar ik kan bij stap 3 geen foto of pdf uploaden. Dus kom ik niet verder. Hoe kom ik verder? Overigens op vragen via WhatsApp of Facebook wordt niet gereageerd.
0 Likes
Chaliej
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan nergens iets uploaden.. hulp graag.
0 Likes
Members_mjl3zNh
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook niks uploaden….

0 Likes
Members_V9CnQun
First Poster
Opties

hier ook een A55 aangschaft en al uren bezig om een fit3 aanvraag te doen  en nog niks verder zo jammer 

0 Likes