op 12-11-2024 02:03 PM
Zoals in de titel vermeld. Kan de registratie voeren tot aan de serie nummer, als ik het in toets krijg ik een melding "het is helaas niet gelukt om je product te registreren"
Ik heb wel het juiste serie nummer, onderaan waar de accu bevestigt wordt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-11-2024 11:43 AM
Hoi, ik heb het probleem snel kunnen oplossen via helpdesk! Moest wel een dag wachten op een antwoord, maar het schijnt erg druk te zijn (zoals overal).
Ik kreeg het juiste link om mijn gegevens in te voeren, het proces liep daarna zonder problemen.
op 14-11-2024 11:43 AM
Hoi, ik heb het probleem snel kunnen oplossen via helpdesk! Moest wel een dag wachten op een antwoord, maar het schijnt erg druk te zijn (zoals overal).
Ik kreeg het juiste link om mijn gegevens in te voeren, het proces liep daarna zonder problemen.
op 22-11-2024 07:43 PM
Ik ervaar exact hetzelfde. Ik kan het product (steelstofzuiger) zelfs niet registeren. Daar is geen optie voor, het systeem accepteert/herkent mij niet als bestaande klant.
Dat betekent eenvoudig terug naar de winkel (half uur rijden) en daar verhaal halen.
Mislukte actie van een gtratis 2e accu, die niet direct wordt meegeleverd.
op 22-11-2024 11:13 PM
Ik heb de extra accu inmiddels al binnen, ik zou je toch adviseren om contact op te nemen met helpdesk. Had inderdaad makkelijker kunnen zijn, maar ja! Succes verder 😁
op 26-11-2024 02:09 PM
Hallo @Members_xUkmaPv,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw steelstofzuiger. Kan je ons voorzien van de link en screenshot van de pagina waar je de foutmelding krijgt. Ik kijk het dan verder na en bepreek het e.v. met de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay