Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan gratis accu niet claimen bij jet 75E pet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2024 02:03 PM)
304 Weergaven
Raf831
Apprentice
Opties

Zoals in de titel vermeld. Kan de registratie voeren tot aan de serie nummer, als ik het in toets krijg ik een melding "het is helaas niet gelukt om je product te registreren"

Ik heb wel het juiste serie nummer, onderaan waar de accu bevestigt wordt. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Raf831
Apprentice
Opties

Hoi, ik heb het probleem snel kunnen oplossen via helpdesk! Moest wel een dag wachten op een antwoord, maar het schijnt erg druk te zijn (zoals overal).

Ik kreeg het juiste link om mijn gegevens in te voeren, het proces liep daarna zonder problemen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Raf831
Apprentice
Opties

Hoi, ik heb het probleem snel kunnen oplossen via helpdesk! Moest wel een dag wachten op een antwoord, maar het schijnt erg druk te zijn (zoals overal).

Ik kreeg het juiste link om mijn gegevens in te voeren, het proces liep daarna zonder problemen. 

Members_xUkmaPv
First Poster
Opties

Ik ervaar exact hetzelfde. Ik kan het product  (steelstofzuiger) zelfs niet registeren. Daar is geen optie voor, het systeem accepteert/herkent mij niet als bestaande klant. 
Dat betekent eenvoudig terug naar de winkel (half uur rijden) en daar verhaal halen.
Mislukte actie van een gtratis 2e accu, die niet direct wordt meegeleverd.

0 Likes
Raf831
Apprentice
Opties

Ik heb de extra accu inmiddels al binnen, ik zou je toch adviseren om contact op te nemen met helpdesk. Had inderdaad makkelijker kunnen zijn, maar ja! Succes verder 😁

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_xUkmaPv,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw steelstofzuiger. Kan je ons voorzien van de link en screenshot van de pagina waar je de foutmelding krijgt. Ik kijk het dan verder na en bepreek het e.v. met de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes