Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan bepaalde apps niet updaten?

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2024 11:56 AM)
916 Weergaven
DvL85
Student
Opties
Goedemorgen, ik heb sinds kort het probleem dat de google play store sommige apps niet kan updaten, het gaat onder andere om YouTube en Ziggo Go..

Iemand een idee om dit op te lossen? Cache legen etc. heb ik al geprobeerd.

Hoor graag jullie ervaringen en eventueel oplossingen!

Thanks

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DvL85
Student
Opties
Alles is up to date, het komt voor bij zowel wifi als 5g maarrrrr ik heb het probleem gevonden.. ik heb google play verwijderd en opnieuw erop gezet en toen werkte het weer.. bedankt voor je bericht in elk geval 👌🏻

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DvL85,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S22 firmware zelf wel helemaal up-to-date en heb je ook geprobeerd jouw toestel te herstarten en komt de issue ook voor bij zowel op het Wi-fi netwerk als op het Mobiel netwerk?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
DvL85
Student
Opties
Alles is up to date, het komt voor bij zowel wifi als 5g maarrrrr ik heb het probleem gevonden.. ik heb google play verwijderd en opnieuw erop gezet en toen werkte het weer.. bedankt voor je bericht in elk geval 👌🏻
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen DvL85,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S22!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
CeeJay12345
Apprentice
Opties

Heb na een software update op m'n galaxy S22 (uigevoerd op 24/09/2024) dit probleem ook. Na 1 week 3 apps die niet meer wilden updaten, wat later 4, dan 5, nu al 7 stuks. Alles geprobeerd: cache legen van de app, cache legen van 'download' en 'downloadbeheer', cache lagen van Google Play Store, Play Store verwijderen, heropstarten GSM, combinatie van al het vorige... De app verwijderen en terug installeren is nog erger, krijg deze nadien niet meer geinstalleerd! Niets werkt... Nu ook mijn bank app en ItsMe buiten gebruik. Ben radeloos, help!

Screenshot_Galaxy_S22_20241011_Google Play Store.jpg

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @CeeJay12345! Als je de gegevens/opslag van Google Play Store en Play-services al hebt gewist, ga dan even na of je via 'Instellingen' > 'Info telefoon' > 'Softwaregegevens' een 'Google play systeemupdate' kunt uitvoeren. Lukt dat wel? 

Groeten, 

Joey

0 Likes
ErikLer
First Poster
Opties
Al een oplossing gevonden. Ik heb het zelfde probleem van dezelfde datum ongeveer.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @CeeJay12345 en @ErikLer,

Als dit na een update is ontstaan, kunnen jullie een foutrapport indienen. Open de Samsung Members app -> Ondersteuning -> Feedback verzenden.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
steursm
First Poster
Opties

kan sinds kort ook  bijna geen aps meer installeren en updaten voor het moment 21 apps  😞 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @steursm,

Bedankt voor jouw bericht. IS de firmware.adroid wel helemaal up-to-date en blijft de issue aanwezig na het opnieuw opstarten van jouw toestel?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes