Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie fold 6

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2024 11:26 PM)
76 Weergaven
cennaciri
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik heb gebruik gemaakt van de inruil actie bij het aanschaffen van de nieuwe Fold 6.
Ik heb daarvoor mijn Fold 4 ingeleverd. Deze werkte uitstekend en altijd zuinig mee omgegaan met screenprotectors. Vlak voor het opsturen heb ik het toestel gereset naar de fabrieksinstellingen en in bubbelfolie ingepakt.

Nu krijg ik vandaag een mail L8P dat het scherm niet zou werken en dat de inruilwaarde zou worden aangepast naar 44 euro en ik een rekening ontvang omdat ik niet zou voldoen aan de inruilactie. Dat het scherm niet zou werken is absoluut niet waar. En ik ben ook niet akkoord met de inruilvergoeding en wil in dat geval het toestel terug.

Kunnen jullie mij hier aub mee helpen. Hele vervelende situatie.

De trade in code is: 138767
Het order Id is: NL240719-38269805

19 Antwoorden
cennaciri
Journeyman
Opties

Bedankt Ajay.

Heb je toevallig al wat gehoord? Ik krijg geen communicatie van hun kant. Ik heb bewijs dat het toestel gewoon werkte. Ik heb de telefoon ook met een screenprotector gebruikt.

0 Likes
MieZz
Journeyman
Opties
Hoi Ajay het is gelukt ik heb het toestel terug gestuurd gekregen .
0 Likes
cennaciri
Journeyman
Opties

Hoi @MieZz : Wat heb je daarvoor moeten doen? Iets terugbetalen?

0 Likes
MieZz
Journeyman
Opties
Ja ik moest het bedrag terug betalen wat ik er voor terug zou krijgen . Nu heb ik het toestel terug alleen heb de originele doos niet terug gekregen en ze hebben de folie aan de voorkant ook maar even verwijderd. Beetje jammer.
0 Likes
MieZz
Journeyman
Opties
Ik merk alleen nu dat ze mijn originele doos niet hebben terug gestuurd en dat ze de folie van de voorkant van het toestel ook hebben verwijderd. Beetje jammer van L8P
0 Likes
cennaciri
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo cennaciri,

L8P geeft aan dat het scherm niet helemaal open gaat en dat ze daarom de waarde hadden aangepast. Zie ook de onderstaande foto. Laat weten wanneer je meer informatie wenst en of je dan het toestel terug wilt laten sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
cennaciri
Journeyman
Opties

Hoi Ajay,

Bedankt, dat betekent dus eigenlijk dat het scharnier niet goed is? Want voor de rest was het scherm in orde. 

Ik zou graag het toestel terug willen laten sturen.

vriendelijke groet,

CE

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo cennaciri,

Bij het toestel wordt de scharnier bij het scherm meegeteld. Ik heb L8P een bericht gestuurd met jouw wens en ze gaan dan een gecorrigeerde prijsopgave naar je sturen. Laat weten wanneer je bericht van hun hebt ontvangen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
cennaciri
Journeyman
Opties

Ajay,

Ik heb het toestel vandaag weer terug ontvangen. Ik heb het scharnier kunnen herstellen door de scharnieren te reinigen. Schijnbaar is het ook een bekend probleem van de Fold4. Anyway, bedankt voor je hulp.