Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruil samsung tablet s9 ultra Wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2024 12:21 PM)
243 Weergaven
suzanne19922024
Explorer
Opties
Goedemiddag,

Ik wil mijn s9 ultra tablet inruilen voor de s10 ultra, maar ik moet een imei nummer invullen en dat is er niet. Ik heb alles geprobeerd en de doos kan ik zo niet vinden thuis. 

Lopen er mensen tegen hetzelfde probleem aan en wat is de oplossing? 

Alvast bedankt.

Groet, Suzanne.
0 Likes
11 Antwoorden
Hein123
Explorer
Opties
Hi, hier lopen inderdaad meer mensen tegen aan! Even telefonisch contact opnemen met Samsung!
0 Likes
suzanne19922024
Explorer
Opties
Dank u voor het antwoord. Weet u wat ze dan precies kunnen doen voor mij?
0 Likes
Hein123
Explorer
Opties
Eerlijk gezegd geen idee. Dit is de 2e post met dit probleem met exact dezelfde tablets die ik lees in anderhalve week. Misschien dat ze alles handmatig dan verwerken, Who knows! Morgen maar proberen 😊

Maar het klopt; een wifimodel heeft geen imei dus u doet niks fout!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @suzanne19922024,

Bedankt voor jouw bericht en interesse in de S10 Ultra! Is de registratie voor de omruilactie ondertussen gelukt? Zo nee, dan help ik je verder.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
suzanne19922024
Explorer
Opties
Dag Ajay, het is niet gelukt omdat mijn tablet dat nummer gewoon niet heeft. De doos heb ik ergens opgeruimd waar ik niet bij kan. Kan jij mij helpen aan dat nummer of moet ik telefonisch contact opnemen met jullie? Groet, Suzanne.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Suzanne. Ik help je graag verder. Wanneer je in de S9 Ultra gaat naar Instellingen ---> 'Info tablet', dan zie je daar het IMEI-nummer. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt en/of voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
suzanne19922024
Explorer
Opties
Beste Ajay, Dit werkt niet omdat er dan staat IMEI nummer onbekend. Zoals op bovenstaande foto, heeft mijn tablet geen imei nummer omdat het de wifi variant is en 5G. 20241218_101219_1000014030_1734513141.jpg
0 Likes
suzanne19922024
Explorer
Opties
Het is niet de 5G variant bedoel ik. Wat moet ik nu doen? Dit is dus waar ik al 2 weken tegenaan loop.
0 Likes
suzanne19922024
Explorer
Opties
@ ajay-A ik wacht op een antwoord? Ik ben er nu al een week mee bezig en wil graag de tablet bestellen.
0 Likes