Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

geen levering en dan order annuleren is een ramp

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2022 05:16 PM)
193 Weergaven
siriusalpha00
Student
Opties

Beste, 

waarom is er geen enkel mailadres om schriftelijk een order te kunnen annuleren na 2x niet nakomen van leveringsafspraak, en vervolgens na 4 dagen blijkt dat het product helemaal niet voorradig is? 

Waarom krijg ik na het bellen van de klantendienst geen enkele bevestiging van mijn annulering?

Ik heb een kapotte koelkast en heb in de webshop van Samsung een nieuwe RB38A7B63B1 besteld omdat  ik al direct voor volgende dag een levering kon vastleggen. Daar kwam de volgende dag niets van in (bericht van dynalogic: product niet ontvangen) en na vele uren van kastje naar de muur  met Samsung Service een hele hoop vaagheid en "intern overleg" zonder antwoorden en nog eens een 2e niet nagekomen afspraak, en andermaal me vertellen dat ik contact met de transporteur moet afwachten,  bleek deze na 4 dagen helemaal niet eens leverbaar.

Waarom krijg ik niet onmiddellijk mijn geld teruggestort? Of een bevestiging van annulering? 

Bij elke andere webshop gaat het opvolgen van orders, voorraadbeheer, verzending vrijwel altijd vlekkeloos, en doet support zijn best duidelijkheid te verschaffen,  men kan direct de voorraden zien, en of verzending klaargemaakt is.  Bij Samsung heerst enkel vaagheid en mag een supportmedewerker helemaal niets zeggen, kan niets zelf zien, en kan geen annulering in orde maken. Voor alles moet er overlegd worden met "backoffice" . Het kost uren, nog afgezien van 2x voor niets afspreken.

Ik heb uit noodzaak inmiddels via Coolblue een andere, duurdere (en ondanks alles bij gebrek aan beter een Samsung)besteld. Die is inmiddels onderweg. 

Van de Samsung shop zou ik daarom asap mijn geld terug willen zien. 

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Wat is je ordernummer?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
siriusalpha00
Student
Opties

Beste Patrick,

ordernummer is BE220722-24031335  . ik heb inmiddels nog eens naar de Samsung service gebeld. Daar wist men mij nu te vertellen dat ik nu nog eens vier dagen moet wachten voor ik  antwoord krijg. Nog steeds geen bevestiging van annulering. 

Waarom , als duidelijk is dat niet geleverd is, en ook geen voorraad aanwezig is, waarom kan ik niet meer automatisch de bestelling annuleren en onmiddelijk terugbetaald worden????

Waarom is alles behalve de bestelling en betaling zelf zo waanzinnig ingewikkeld bij de Samsung webshop:  geen annuleringsbutton of formulier, geen mailadres, geen uitleg of aanduiding over het terugbetaalproces en terugbetaaltermijn bij annulering. De arme klantenservicemedewerkers kunnen steeds maar niets anders zeggen dat ze "het intern doorzetten naar Backoffice" en dat het systeem dit en dat niet toelaat. Er is iets grondig mis met het Samsung systeem van de webshop.

Overigens heeft Coolblue.be de daar bestelde Samsung koelkast inmiddels ok geleverd. Binnen 36 uur.

mvg

Jan Albrecht

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @siriusalpha00, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover ook in gesprek bent met mijn collega via WhatsApp. Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal te voeren. 

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, het is natuurlijk wel erg jammer dat het niet goed gegaan is wat je bestelling aangaat! Van mijn collega's van de webshop heb ik begrepen dat de bestelling geannuleerd wordt en het geld ook zo snel mogelijk wordt overgemaakt. De verwachting is dat je ergens in de loop van volgende week het geld ook terug hebt.

Wij zullen je feedback meenemen in intern behandelen om te kijken hoe we dit proces kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Ondanks deze ervaring wens ik je een heel fijn weekend toe en mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
LarsDriesen
First Poster
Opties

Dag @siriusalpha00 
Is het ondertussen opgelost geraakt en hoe?
Zit in hetzelfde schuitje als jij

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LarsDriesen, goedemiddag. 

Wij doen ons uiterste beste om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen stuur ik je ook een berichtje. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200