Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip6 en Watch7

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2024 11:32 AM)
216 Weergaven
LoretteF
First Poster
Opties
Ik heb een flip6 als pre order besteld bij KPN XL in de winkel. (Barendrecht) Hierbij stond een mooie pre order actie dat er een watch7 cadeau kwam. Na lang contact met KPN geven ze aan dat dit toch bij Samsung ligt. En komt er geen watch cadeau.

Eerder via de chat al geappt met Samsung en zij geven aan dat ik verkeerd geïnformeerd ben? Erg jammer dat er een Samsung pre order actie staat maar nergens meer terug te vinden is. Gelukkig heb ik een foto gemaakt van de desbetreffende actie. 

image

Alleen de case kunnen regelen bij Samsung maar helaas nog steeds geen watch. Valt hier nog iets aan te doen?

Mvg, Lorette
0 Likes
6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @LoretteF,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Flip6! Heb je nog een referentienummer van hoe je Flipsuite case hebt kunnen regelen? We kijken dan voor je verder wat de mogelijkheden zijn.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LoretteF
First Poster
Opties
Hallo Ajay,

Jazeker heb ik deze nog.
NLD14465723BKCW was het registratienummer.

Alvast bedankt.

Mvg, Lorette
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens LoretteF,

Dus als ik het goed begrijp had je bij KPN op 13.07.2024 de bestelling geplaatst en jullie waren geïnformeerd dat KPN de registratie/regelen van de Watch7 door hun zou gebeuren? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
LoretteF
First Poster
Opties
Hallo Ajay,

Ik heb inderdaad die bestelling geplaatst, met het bericht dat Samsung binnen 3 weken een code toe zou sturen waarmee ik de watch aan kon vragen.

Ik heb in de tussentijd steeds contact gehad met KPN, omdat ik dacht dat zij dit moesten versturen. Maar zij geven aan dat dit toch echt bij Samsung ligt.

Mvg, Lorette
0 Likes
LoretteF
First Poster
Opties
Goedemorgen Ajay,
Is er inmiddels al meer bekend of ik deze actiecode ook kan verkrijgen?

Zie de eerste post met de foto van de Samsung actie.

De betreffende winkel was een deelnemende winkel voor deze actie, anders hadden ze de kaartjes niet gekregen van Samsung. Alleen de actiecode moest verstuurd worden naar mij, en deze heb ik nooit gekregen..

Mvg, Lorette
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @LoretteF, ik neem het even over van @Ajay-A. Je hebt dus enkel voor de Flipsuit Case geregistreerd en niet voor de Watch? Het ziet er eerlijk gezegd echt naar uit dat je bij de aankoop niet helemaal juist bent geïnformeerd, je diende toentertijd namelijk voor de promotie te registreren via de website. Dat is met de huidige promotie wederom het geval en in de tussentijd niet anders geweest. Het spijt me dan ook zeer, maar op dit moment is het niet meer mogelijk om aan de promotie van juli deel te nemen en ik hoop dat je desalniettemin veel plezier van jouw toestel hebt.

Groeten, 

Joey

0 Likes