Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Evollis lease toestel inleveren

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2024 03:40 PM)
369 Weergaven
tamegotchi
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Ik maak gebruik van Evollis om mijn fold 5 te leasen. Nu lees ik vooral op Reddit en andere forms dat er echt heel veel toestellen of kwijt raken, of zoals hier ook een draadje van loopt dat je toestel "beschadigd" is aangekomen.

Ik ben gewoon bang om hem terug te sturen na mijn lease periode.  Dit omdat er meteen een groot bedrag onterecht wordt geïncasseerd. 

Hoe kan ik er voor zorgen dat dit niet gebeurd? Kan ik hem bijvoorbeeld ook inleveren bij een Samsung shop?

Groet.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reddit en veel andere van dit soort forums zijn niet echt bepaald betrouwbaar. In verreweg de meeste gevallen gaat dit gewoon goed. Soms helaas zijn er toestellen die goed lijken en dan denk je als gebruiker dat het perfect is maar dan blijkt dat achteraf toch niet te kloppen. Niemand gaat je toestel beschadigen in iedergeval dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reddit en veel andere van dit soort forums zijn niet echt bepaald betrouwbaar. In verreweg de meeste gevallen gaat dit gewoon goed. Soms helaas zijn er toestellen die goed lijken en dan denk je als gebruiker dat het perfect is maar dan blijkt dat achteraf toch niet te kloppen. Niemand gaat je toestel beschadigen in iedergeval dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick