Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

EAN code blijft ongeldig verklaren

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2024 04:27 PM)
519 Weergaven
Mr_Friday
Explorer
Opties
Ik heb laast een samsung galaxy s23 fe gekocht bij mediamarkt. Er zit een actie bij dat ik er een tablet bij kan krijgen. De galaxy tab A9. Maar wat ik ook doe hij blijft foutmelding geven dat de code niet geldig is. Heb ookal contact gehad met contact met samsung om na te checken of de code gewoon en geldig is en dat is zo. Dus hoe kan het worden opgelost en waar kan het aan liggen. Want begint echt op me zenuwen te werken. Een A klasse merk wat hun website niet op orde heeft dat kan toch niet. De EAN is : 8806095137117
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mr_Friday
Explorer
Opties
Ja ik had al even geprobeerd ofik door kon klikken en het lukte. Fijn dat het eindelijk is opgelost. Ga zodra ik thuis ben gelijk aanvragen van de tablet. Bedankt voor de moeite.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

32 Antwoorden
Arley66
Explorer
Opties
Hoi mr ,ik zou naar dr mediamarkt gaan en vragen of ze je kunnen helpen...? Mogen hun je code invullen en ZIEN dat et wat fout is . En misschien dat dan de fout word herkend en als nog je tegoed krijg . Succes ermee.
Mr_Friday
Explorer
Opties
Oké maar ja de website van samsung zelf geeft de fout melding niet de website van mediamarkt. Want via mediamarkt klik je puur op een link naar de samsung pagina
0 Likes
Arley66
Explorer
Opties
Oww ja dat is anders ,toch naar Samsung terug koppelen.
Desnoods naar de Samsung winkel en daar opheldering vragen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik heb even gekeken en het EAN nummer staat tussen de deelnemende modellen.

Waar gaat het precies fout op de website? Zou je een schermafdruk kunnen delen? Wel je privégegevens doorstrepen uiteraard.

Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Of op een ander apparaat?

Gebruik je deze link?

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N3H4WF6NAKVH4
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Mr_Friday
Explorer
Opties
Ja ik weet waar de code staat en wat ik al zei heb ookal contact gehad met samsung zelf en zie vertelde me dat het gewoon een geldige code was en hebben me stapsgewijs ook geholpen met invoeren via de app maar nog steeds blijf ik foutmelding krijgen dat de EAN niet geldig is
0 Likes
Mr_Friday
Explorer
Opties
Heb het geprobeerd op een pc, laptop, tablet en telefoon allemaal krijg ik foutmelding alleen nog niet op een andere browser maar maakt dat echt zo veel verschil dan?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zou kunnen ja. Deel eens een screenshot dan van waar het mis gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mr_Friday
Explorer
Opties
En ik weet moet de eerste imei hebben ie heb ik ook ingevoerd 1717791580541.jpg
0 Likes
Mr_Friday
Explorer
Opties
Maar hij blijft zeggen dat het ongeldig is en die van samsung zijn dat ik het later moest proberen maar ben er al sinds gisteren avond mee bezig maar hij blijft het zeggen en ja wat ik al zei hij had het nagekeken en de EAN is gewoon geldig
0 Likes