Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Deelname promotie samsung tablet bij Galaxy S24 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2024 06:59 PM)
211 Weergaven
Members_nDPkoCs
Student
Opties

hallo, 

ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb via mobiel.nl mijn abbo verlengd bij KPN en bij de nieuwe telefoon S24 FE was mij een gratis tablet beloofd. 

Nu heb ik via de link alles ingevuld en heb ik steeds een nieuwe screenshot moeten insturen van mijn IMEInummer en nu zegt die dat de aanvraag is mislukt en dat deelname niet geschikt is. 

Wat heb ik hier fout gedaan? Ik ben op tijd geweest met alles in te vullen. Heb alle gevraagde info opgestuurd, maar ineens is mijn deelname niet geschikt? 

Mijn registratie nummer was NLD15179616YVQW

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Flawlessfido
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde. Daarna krijg je een mail dat je kan whatsappen met Samsung. Als je daarop reageert en krijg je uitleg.
Ze willen de imei uit je telefoon en niet van de sticker. Dus je dient een screenshot te maken in je instellingen menu. Info telefoon. En dan zie je je imei. De factuur is de mail van kpn met aansluiten van abbonement. 💪 Good luck.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Flawlessfido
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde. Daarna krijg je een mail dat je kan whatsappen met Samsung. Als je daarop reageert en krijg je uitleg.
Ze willen de imei uit je telefoon en niet van de sticker. Dus je dient een screenshot te maken in je instellingen menu. Info telefoon. En dan zie je je imei. De factuur is de mail van kpn met aansluiten van abbonement. 💪 Good luck.
Members_nDPkoCs
Student
Opties

Dank je wel, dit heeft reuze geholpem