Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback Samsung Galaxy S24 zonder verpakking

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2024 02:01 PM)
361 Weergaven
Amsterdam2
First Poster
Opties

Beste lezer,

Ik heb op 5 mei 2024 bij de Mediamarkt in Amsterdam een Samsung Galaxsy S24 gekocht. Wat een top apparaat! Ik ben er ontzettend tevreden mee. Nu wil ik graag de cashback registratie doen, maar ik heb de verpakking al weggegooid. Ik kom een heel eind met IMEI en zal EAN ook via de verkooppartij kunnen achterhalen (in andere post op dit forum gevonden), maar ik kan geen foto's meer maken van de verpakking. Wordt dit in een probleem in de verdere registratie en zo ja, hoe zouden we dat op kunnen lossen?

Alvast veel dank,

Groeten Dorie

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Amsterdam22,

Dan wordt het inderdaad alleen met de foto van de oorspronkelijke verpakking goedgekeurd. Je kan dan e.v. met de winkel kijken wat binnen hun voorwaarden dan nog mogelijk is.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
ikhelpjewel
Explorer
Opties
He

Je kunt naar info voor telefoon gaan en dan staat daar de nummer
0 Likes
Amsterdam22
Apprentice
Opties

Bedankt voor uw reactie, helaas helpt die mij niet verder. Zoals gezegd, IMEI en EAN zal lukken, maar het maken van foto's niet. Mijn vraag is of dat een probleem gaat worden in de registratie voor cashback en welke oplossing daarvoor mogelijk is. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Amsterdam2,

Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw S24! Een van de voorwaarden van de promotie is dat we echt een foto nodig hebben van de verpakking. Zonder dit kunnen we jouw registratie niet goedkeuren. Ik raad je aan om altijd de verpakking van vooral elektronische producten nog een paar maanden te bewaren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Amsterdam22
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

Kunnen we daar niet uitkomen? Ik kan middels aankoopbon bewijzen dat ik de aankoop heb gedaan in het tijdvak waarin deze actie aangeboden werd en was zelfs een van de redenen dat ik toch overstag ben gegaan voor een duurder model. Ik ben nergens geïnformeerd dat de verpakking nodig is om de cashback registratie te voltooien en span me tot het uiterste in om de overige gegevens te verzamelen.

Ik gebruik al jaren samsung telefoons en maak nu voor het eerst sinds lange tijd weer de overstap van een goedkoper toestel naar een duurder toestel. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Amsterdam22,

Ik heb het nog even nagevraagd bij onze Promotieafdeling maar ze geven aan dat ze zonder de verpakking je niet kunnen laten meedoen aan de promotie. Wellicht kan je bij je verkoper nog navragen of binnen hun voorwaarden nog iets te regelen valt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Amsterdam22
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

Bedankt voor al je inspanningen. Dit is voor mij een onbevredigend antwoord en voelt niet rechtvaardig, kijkend naar de geest van deze promotie actie.

Ik ben vandaag voordat ik je reactie had gezien bij de verkopende partij geweest om de EANcode te achterhalen. Ik heb daarna de registratie voltooid met mijn eigen gegevens en een foto van de doos in de winkel. Uiteraard daarnaast ook de foto van mijn eigen factuur geupload.

Ik doe een beroep op de redelijkheid van de afhandelende afdeling. Mocht je daar nog iets in kunnen betekenen door dit door te geven, dan uiteraard heel graag.

Hopende op een uitkomst waar beide partijen mee kunnen leven. 

Hartelijke groeten, 

Dorien

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Amsterdam22,

Was dit een foto van alleen de EAN code of waar ook het IMEi-nummer op te zien is?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Amsterdam22
Apprentice
Opties

Beste Ajay,

Uiteraard ook mijn dank aan jou voor het blijven meedenken!

Het was een foto waar op zowel de EANcode als een IMEI code te zien was. Ik heb mijn eigen IMEI code ingevuld in de formulieren

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag probeer ik jou te helpen Amsterdam22,

De kans is wel groot dat jouw registratie wordt afgewezen doordat op de foto een andere IMEI-nummer zichtbaar is dan wat er geregistreerd staat. Kan je het registratienummer met mij delen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes