Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cash back werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2024 08:56 AM)
714 Weergaven
FB116
First Poster
Opties

We hebben bij Hello Tv in Doetinchem een oled tv en een soundbar gekocht twv 2100 Euro (na aftrek van onze inruil apparaten). Er werd ons verteld dat we 150 Euro terug zouden krijgen via de Cashback van Samsung.

Nou mooi!

Dus niet!!! Het werkt voor geen meter,het registreren lukt niet en dat terwijl wij al jaren klant zijn bij Samsung.

Als je rechtstreeks bij Samsung besteld dan word de Cashback gelijk verrekend,waarom niet op dezelfde wijze bij de deelnemende winkels?

Je wordt lekker gemaakt met Cashback acties die niet werken,we voelen ons nu genaai* door Samsung!

Voor ons een reden om voortaan bij een ander bedrijf onze elektronica aan te schaffen.

0 Likes
20 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FB116,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Kan je aangeven waar het vast loopt bij de registratie? Ik kan je dan verder helpen.

https://bit.ly/2pDrIpq

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_KykOjjw
First Poster
Opties

ik probeer ook op de site te registreren voor een cashback van € 150,00. Wij hebben een Oled TV gekocht bij Electroworld. Wanneer ik op "registreren" klik zie ik alleen bewegende puntjes (.........)

0 Likes
FB116
First Poster
Opties

Hallo Ajay,

De tv heb ik geregistreerd bij het installeren aangezien ik al een samsung inlog had vanuit vorige producten. Als ik dan naar de promo pagina ga en bij de Oled tv's wil gaan registreren dan moet ik mij aanmelden en als ik dan ingelogd ben zie ik dat de TV is geregistreerd maar kan nergens iets doen met de cashback actie. Dus uploaden van fotos aankoopbon etc.  Maw de cashback-actie is dan opeens verdwenen.

Groet FB

0 Likes
FB116
First Poster
Opties

Hoi Members_KyKOjjw

Klinkt lullig, maar blijven proberen is de enige oplossing. Ik heb zojuist zelf ook 7x op registren moeten klikken om verder te komen....... Fijn zo'n goed werkende site van een elektronicabedrijf!

Groet
FB

PS: ook het antwoorden van dit bericht duurt 3 tot 4x voordat die geaccepteerd wordt.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie FB116,

Kan je mij voorzien van de volledige modelcode van jouw televisie en de link van de promotiepagina dat je gebruikt. Ik ga het dan intern controleren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
FB116
First Poster
Opties

Hallo Ajay,

Ik ga vanaf https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=CFLBBL49NBGN5 (ik moet dan meerdere keren op registratie drukken om überhaupt verder te komen!, want krijg telkens een wit scherm of kan doorscrollen naar beneden en dan daar meerdere keren op registreren te drukken want ook daar is het een wit scherm of men ziet een beettje tekst (o.a. wat moet ik hebben voor registratie ) en een aantal heen en weer springende bolletjes als teken dat ik moet wachten.
m.a.w. een hopeloos systeem om te mogen bedelen voor een cashback, die grootst is aangekondigd........ Jullie willen wat geven maar vraag niet hoe je eraan moet komen... (op de community lees je meer van deze problemen.....)

Het modelnummer QE55S93DAEXXN

Mij is de moed in de schoenen gezonken en heb dus eigenlijk al helemaal geen interesse meer n jullie Cashback...

Nog altijd met vriendelijke groeten,

FB116a
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @FB116, bedankt voor de uitleg! Ik heb denk ik een keer iets vergelijkbaars meegemaakt, kun je de pagina eens in een incognito tabblad openen (of de cookies uit jouw browser wissen) en het nog eens proberen? Mijn excuses voor het ongemak trouwens, ik snap dat je er een beetje moedeloos van kunt raken als het telkens niet lukt maar het moet dus gewoon goed kunnen komen.

0 Likes
FB116
First Poster
Opties

Hoi JoeyH

Dank voor jouw bericht. Ik heb de cookies verwijderd en heb een nieuwe poging gedaan en kom dus bij aanmelden of registreren. Ik ga dan naar aanmelden en kom op 'mijn samsung pagina' aansluitend kan ik nergens met de registratie voor de cashback beginnen. Welk deel ik van de pagina ook aanklik. (ik had even hoop dat er iets goeds ging komen maar helaas...)

Ik heb opnieuw de promo pagina aangeklikt en ipv aanmelden heb ik op registreren geklikt, in de hoop dan wel bij de cashback aanmelding te komen. Die pagina zegt, na een tijd wachten,  Gateway time out. En kan de 'gein'  weer opnieuw gedaan worden.  Bij opnieuw registreren aanklikken slaat de pagina op hol want krijg je enkel wat heen en weer lopende bolletjes te zien en gebeurd er dus, ook na meer dan 5 minuten wachten, niets....

Ik wens jullie veel succes met het vasthouden van de cashback ipv de belofte waar te maken dat die ook uitgekeerd. Bah wat een misleiding!

Ik wil jullie een advies geven om ook daadwerkelijk de cashback uit te kunnen keren aan een koper. Jullie zetten op de site keurig de deelnemende winkels die meedoen. Als je hen nu de mogelijkheid geeft om de cashback direct uit te kunnen kereń (zij incasseren immers het geld direct van de klant en weet je ook zeker dat het object is verkocht!) dan is iedereen blij en hoef je een dergelijke slechte internetsite niet te onderhouden,

FB116a

PS: de site van registreren staat nog steeds op de heen en weer lopende balletjes.............

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @FB116, de feedback wordt op prijs gesteld maar ik snap niet waarom het niet lukt. Ik ben nagegaan of er misschien een storing op de pagina is, maar dat is niet het geval en voor mij werkt deze ook gewoon naar behoren. Probeer het anders nog eens nadat je bent uitgelogd van jouw Samsung account (en gebruik voor de zekerheid een incognito tabblad). Hopelijk lukt het dan wel want de cashback mislopen terwijl je er wel voor in aanmerking komt en aan de voorwaarden voldoet, is natuurlijk hartstikke zonde (en lijkt me dan ook onnodig). Houd je me op de hoogte? 

Groeten,

Joey

0 Likes