op 18-10-2024 09:32 PM
Ik heb voor de vrouw een nieuwe smartwatch van Samsung gekocht omdat ze toe was aan een nieuwe.
Kwam bij te staan dat we inruil konden doen, en we hadden haar reserve gsm (flip 3) nog in de kast liggen nadat we een maand eerder voor haar de flip 6 hebben gekocht.
Dus we sturen hem op enz....
We waren wel zo slim om voor we de inruilgsm in de doos staken te filmen ivm de staat ervan, alsook we hem in de originele verpakking deden in de doos enz....
Deze gsm is/was letterlijk niet van nieuw te onderscheiden en werkend, geen kras op scherm of body enz.... perfect recht openend enz...
Nu blijkt dus eerst kregen we inruilwaarde 319 euro, en nu krijg ik een email dat het toestel niet voldoet aan de voorwaarden?
Alles is gewist en factory reset, screen protectors verwijderd enz perfecte staat.
en de waarde is nu ineens 169 euro? de helft ?
Deze waarde zie ik veel terug komen bij andere klachten hier, soms terecht maar veel onterecht.
Dus ik ben benieuwd wat er niet in orde zou moeten zijn mits ik 2 video's heb van de gsm want dat zou ik wel eens willen weten.
order ID : 140920
op 05-11-2024 01:06 PM
Hallo @Croimans,
Bedankt voor jouw bericht. Had je ondertussen meer duidelijkheid gekregen over de waardevermindering? Zo niet, dan stuur ik een bericht naar de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay
op 27-12-2024 11:16 PM
Van de 3 keer dat ik gebruik maakte van dit inruil voorstel hebben ze 3 keer geprobeerd om het volledige bedrag niet terug te betalen.
Telkens pas na veel moeite kom je in contact en was er een uitleg waar ze achteraf op terugkwamen. Probeer en ga mee.
Het is teleurstellend dat Samsung hiermee blijft werken.